جزئیات بازی رسمی Suicide Squad بالاخره رسید | اخبار GameSpot – به روز رسانی اخبار GS



ما در نهایت می خواهیم یاد بگیریم که Suicide Squad: Kill The Justice League چه نوع بازی ای خواهد بود، و این اطلاعات را در طول PlayStation State of All Places یاد خواهیم گرفت.

سونی که برای روز پنجشنبه، 23 فوریه اعلام شد، قول می‌دهد که برجسته‌ترین نمایش Nintendo Direct خود، 15 دقیقه گیم‌پلی و جزئیات Suicide Squad خواهد بود.

اگرچه Rocksteady این بازی را در آگوست 2020 معرفی کرد و قبلاً گیم پلی آن را به نمایش گذاشته بود، سازنده در مورد مکانیک واقعی آن سخت گیری کرده است. چیزی که گیمرها می‌دانند این است که بازی دارای co-op خواهد بود، که پس از بازی شکست خورده Avengers و جنبه‌های چندنفره ضعیف شوالیه Gotham’s DC، طرفداران را نگران کرده است که آنچه که باید یک بازی عالی باشد توسط سرویس زنده خراب شود.

این ترس‌ها ظاهراً در اوایل امسال موجه بودند، زمانی که یک بازی لو رفت عناصر سرویس زنده بازی را فاش کرد، از جمله سیستم پاس نبرد برای لوازم آرایشی شخصیت‌ها، که دقیقاً همان کاری بود که Marvel’s Avengers کار می‌کرد. حق امتیاز. که اواخر امسال قبل از سومین سالگردش بسته خواهد شد. امیدواریم وضعیت بازی پنجشنبه مشخص کند که بازیکنان واقعاً چه انتظاراتی می توانند از این بازی داشته باشند و نگرانی آنها را کاهش دهد.

علاوه بر جزئیات Suicide Squad، State of Play شامل به‌روزرسانی‌هایی در مورد سایر عناوین شخص ثالث و همچنین 5 بازی آینده PS VR2 خواهد بود که فروش دستگاه از روز قبل آغاز شده است. به نظر می رسد نباید منتظر هیچ خبری در مورد بازی های شخص اول غیر واقعیت مجازی مانند Insomniac’s Spider-Man 2 باشید که قرار است پاییز امسال منتشر شود.

بخوانید  CoD: Modern Warfare 3 PC Minimum/Recommended Specs And DLSS 3 Support Detailed

لطفا اجازه دهید یکی از آن عناوین VR2 Half Life: Alyx باشد!

وقتی صحبت از PS VR2 شد، پیش از عرضه دستگاه در روز چهارشنبه، پلی استیشن 10 بازی دیگر را معرفی کرد که به خط راه اندازی آن می پیوندند و تعداد کل عناوین موجود برای کاربران روز اول را به 40 می رساند.

این عناوین عبارتند از Another Fisherman’s Tale، دنباله ای بر بازی پازل VR برنده جوایز A Fisherman’s Tale، Nock: Bow and Arrow Soccer، یک تجربه چند نفره که در آن با تیر و کمان فوتبال بازی می کنید، و Unplugged: Air Guitar، a Guitar Hero. – مانند یک بازی بدون لوازم جانبی پلاستیکی. فهرست کاملی از افزودنی‌های جدید را می‌توانید در GameSpot dot com پیدا کنید.

اضافه‌شده‌های جدیدی نیز به Xbox Game Pass می‌آیند که تا قبل از پایان ماه چند بازی دیگر به صورت مخفیانه ارائه می‌شوند. اینها عبارتند از Merge & Blade، یک بازی معمایی فانتزی نبرد خودکار، و سایبرپانک فراطبیعی JRPG، Soul Hackers 2، که هر دو در 22 فوریه فرود خواهند آمد.

سپس در اوایل ماه مارس، درست قبل از انتشار Wo Long: Fallen Dynasty در تاریخ سوم، بازی مسابقه‌ای F1 2022 از طریق EA Play به فهرست اضافه می‌شود. جزئیات کامل در مورد همه چیزهایی که از Xbox Game Pass می آیند و می روند را نیز می توانید در GameSpot dot com پیدا کنید.

پلی استیشن تنها شرکتی نیست که هفته آینده یک ارائه ارائه می کند. در روز دوشنبه، 27 فوریه، بیست و هفتمین سالگرد عرضه اولیه بازی Pocket Monsters Red and Green در ژاپن، یک نمایشگاه 20 دقیقه ای Pokemon Presents برگزار می شود.

بخوانید  تنها در تاریکی - فصل 4 راهنمای پازل های اشعه ایکس
تحریریه مجله بازی یک گیمر