تنها در تاریکی – فصل 4 راهنمای پازل های اشعه ایکس

در طول فصل 4 تنها در تاریکی، خود را در بخش پزشکی خواهید دید. در طول این مدت، برای ادامه، باید از مغز یک شخص عکس برداری کنید. در حالی که این نوع اسکن مغز معمولاً در پزشکی مدرن یک اشعه ایکس نیست، تنظیمات بازی پس از جنگ جهانی اول به این معنی است که این همان چیزی است که در آن زمان در دسترس بود. به منظور مونتاژ صحیح اشعه ایکس، باید سه قطعه را انتخاب کنید که با هم مناسب هستند و آنها را بچرخانید تا مغزی با تومور در مرکز تکمیل شود.

چگونه پازل اشعه ایکس را حل کنیم

برای حل پازل اشعه ایکس باید قطعات صحیح را بچرخانید و قرار دهید.
برای حل پازل اشعه ایکس باید قطعات صحیح را بچرخانید و قرار دهید.

قبل از اینکه بتوانید پازل X-Ray را شروع کنید، ابتدا باید چند قطعه را جمع آوری کنید. عمدتاً دو قطعه اشعه ایکس و دو فیوز وجود دارد که باید در بخش پزشکی جمع آوری کنید. با نادیده گرفتن Morgue جایی که این بخش از بازی را شروع می کنید، سه اتاق وجود دارد. قفل دو تای آنها باز است و سومی نیاز به کلید دارد، اما کلید در اتاق اشعه ایکس است. از اتاق ها عبور کنید، قطعات لازم را جمع آوری کنید و با صفحه اشعه ایکس روی دیوار به اتاق بازگردید. در کنار آن جعبه قطع کننده مدار قرار دارد. هر دو فیوز را تنظیم کنید و اهرم های قطع کننده مدار را بکشید. برخی از اهرم ها با کشیدن آنها بالا می روند، اما اگر چندین بار از چپ به راست کار کنید، همه آنها پایین می روند.

پس از بازیابی برق، می توانید اسکنر مغز را مونتاژ کنید. پنج قطعه وجود دارد، اما برای راه حل فقط به سه قطعه نیاز دارید. فقط یک قطعه پایین وجود دارد، بنابراین ابتدا آن را دور بریزید. پس از آن، شما باید قطعات سمت چپ و راست را درست انتخاب کنید. بسیار ساده است، زیرا دو قطعه نادرست برای قطعه پایین بسیار بزرگ هستند. هنگامی که سه قطعه صحیح را به دست آوردید، باید آنها را بچرخانید تا تنظیم شوند تا اسکن کامل مغز را بدون همپوشانی نشان دهند. مکان شما فقط زمانی ذخیره می شود که قطعه را پایین بیاورید، اگر قطعه را نگه دارید قفل نمی شود، حتی اگر چرخش صحیح داشته باشید.

بخوانید  پایان یک غیبت طولانی؛ موشک فالکون هوی اسپیس ایکس برای اولین بار در سه سال گذشته پرتاب شد

همانطور که در راه حل بالا مشاهده می کنید، اسکن مغز کاملاً مطابقت دارد و یک نقطه تاریک بزرگ را در وسط نشان می دهد که یک تومور مغزی است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر