بازیکنان PS5 اکنون می توانند Gran Turismo 7 را به صورت VR بازی کنند



Polyphony Digital اعلام کرده است که محتوای جدیدی به عنوان بخشی از به روز رسانی 1.29 به Gran Turismo 7 می آید. آخرین به‌روزرسانی حالت VR را برای بازیکنان پلی‌استیشن 5، حالت‌های جدید، اتومبیل‌های جدید قابل رانندگی و موارد دیگر معرفی می‌کند.

با تشکر از a وبلاگ پلی استیشن، ما می دانیم که بازیکنان پلی استیشن 5 که دارای PS VR2 هستند می توانند از گاراژ خود یا سایر نمایندگی های خودروی درون بازی به منطقه جدیدی به نام VR Showroom دسترسی داشته باشند. با PS VR 2، بازیکنان می توانند نقشه تون HDR را ببینند و از یک ویژگی جدید ردیابی چشم استفاده کنند. که نواحی صفحه ای که به آن نگاه می کنند را رندر می کند. علاوه بر این، PS VR 2 از صدای سه بعدی پویا نیز برای تجربه ای فراگیرتر پشتیبانی می کند.

این آپدیت همچنین حالت زمان محدود Sophy Race Together را معرفی می کند که فقط برای کاربران پلی استیشن 5 در دسترس خواهد بود. مجموعه ای از چهار مدار. بازیکنان همچنین می توانند با GT Sophy در حالت 1VS1 مسابقه دهند، جایی که در GT Sophy دیگری با همان آمار با هوش مصنوعی مسابقه خواهند داد.

در کنار حالت جدید، Grand Valley با ظاهری به روز به سری بازمی گردد. بزرگراه 1 مسیری با بخش های پر سرعت با پیچ های تنگ خواهد بود. همچنین یک طرح 2000 متری جنوبی وجود خواهد داشت که محیط های چالش برانگیزتری نیز خواهد داشت.

پنج خودروی جدید در کنار این آپدیت معرفی خواهند شد. بازیکنان می توانند اتومبیل های زیر را برانند:

  • هوندا RA272 ’65
  • Italdesign Exeneo Vision Gran Turismo Street و حالت آفرود
  • سیتروئن دی اس 21 پالاس ’70
  • پورشه 911 کاررا RS (901) ’73
بخوانید  Nintendo Patent Application Shows A Dual-Screen System That Can Be Split In Two

در نهایت Drift Stage و Move The Camera Up And Down به قسمت ویژگی ها اضافه شده است. پشتیبانی از عکس‌های دریفت نیز همراه با آموزشی معرفی شده است تا شما را در میان عکس‌های دریفت راهنمایی کند.

برای اخبار بیشتر GameSpot، این داستان ها را بررسی کنید:

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر