توله کره بادام زمینی: چگونه سگ برتر AGDQ (واقعی) به یک بازیکن خبره تبدیل شد


اگر فقط یک مسابقه از رویداد Awesome Games Done Quick 2024 را تماشا کرده باشید، تقریباً مطمئناً آن Peanut Butter، سگی که Gyromite بازی می کند، ROB را با پیمایش بی عیب و نقص خود در تعقیب پیروزی و پنیر شرمنده کرده است. آموزش یک سگ برای انجام هر کاری آسان نیست، و آموزش شیبا اینو برای انجام هر کاری حتی یک چالش بیشتر است، اما استریمر قدیمی و سرعت ران JSR_ می دانست که دوست چهار پا او در اوج چالش است. در واقع، او آنقدر در مورد آن مطمئن بود که آن دو نه ماه را صرف تمرین کردند تا برای چالش آماده شوند، و JSR_ با GameSpot در AGDQ در پیتسبورگ به گفتگو در مورد تجربه نشستند.

JSR_ بلافاصله هوش و آموزش پذیری کره بادام زمینی را تشخیص داد و با استفاده از آموزش مثبت اندیشی (ضعف؟) به او ترفندهای معمولی سگ را آموزش داد. او می‌خواست او را در چالش‌های دیگر مشارکت دهد، اما به جای شرکت در مسابقات چابکی، JSR_ ترجیح داد عشق کره بادام‌زمینی به تمرین را با پروژه‌اش ترکیب کند: تلاشی برای تکمیل سرعت‌های هر بازی که در نمایش Angry Video Game Nerd نمایش داده می‌شود. در این مرحله، پنج سال و بیش از 2000 ساعت طول کشید. اکثر بازی‌هایی که Nerd برای نمایش خود انجام داد، انسان معمولی را ناامید می‌کرد، چه برسد به یک سگ، اما یک استثنا وجود داشت.

“[There were] من باید 200 سرعت را یاد می گرفتم، و یکی از آنها قسمت ROB the Robot بود که در آن Gyromite بازی می کردم. برای فشار دادن به جای دکمه ها، می توانستم با سگم ژیرومیت بازی کنم.”

بخوانید  عدم معرفی بازی جدید Mortal Kombat در برنامه سالگرد ۳۰ سالگی این مجموعه

در آن زمان، این فقط یک ایده احمقانه بود، اما یکی از اعضای انجمن به JSR_ پیشنهاد داد که از یک استیک آرکید GameCube تغییر یافته استفاده کند تا به کره بادام زمینی اجازه دهد تا بازی را بازی کند. تا روی دکمه های کنترلر NES قرار دهید و سپس آنها را بردارید، بنابراین ستون ها را در هر مرحله باز و بسته کنید.

JSR_ گفت: “از روز اول آموزش، او می توانست دکمه فرمان را فشار دهد.” چیزی که سخت بود این بود که او را وادار کنیم که نه تنها به مدت 20 تا 25 دقیقه بدون توقف توجه کند، بلکه دکمه را فشار داده و نگه دارد تا من آن را رها کنم.

این فرآیند کمی طولانی‌تر طول کشید – در واقع نه ماه طولانی‌تر – و این دو هر روز با هم کار می‌کردند تا کره بادام‌زمینی را به شکل سرعت دویدن درآورند. این شامل انداختن خوراکی‌ها در مکان‌های مختلف برای پرت کردن حواس او بود، اما میل کره بادام‌زمینی برای راضی کردن دوستش آنقدر زیاد بود که تمرکز او بیشتر شد و حتی به تمجید بدون هیچ گونه رفتاری خوب پاسخ داد.

با این حال، او یک سگ با انرژی و اشتهای زیادی است. یک روال وجود دارد که JSR_ هر روز با کره بادام زمینی دنبال می کند تا او را خوش فرم کند، که شامل پیاده روی قبل از بازی و یک وعده غذایی است. مهم است که به اندازه کافی به او غذا بدهید تا گرسنه نباشد، اما نه همچنین آنقدر که علاقه ای به خوراکی ها نخواهد داشت. یافتن این تعادل اجازه می دهد فورفورمان پاوتیمومو هر دو در حال حاضر در بازی های دیگر پیشرفت می کنند.

بخوانید  مدت زمان رویداد جدید Xbox فاش شد

JSR_ اعلام کرد: “او از اولین اجرای خود، Glass Joe را در Punch-Out مایک تایسون حذف کرده است.” برای اثبات ویدئو، می توانید آن را در بالا تماشا کنید.

Peanut Butter نیز Wild Gunman را امتحان کرد، اگرچه ما نمی دانیم چگونه الیجا وود می‌خواهد از پنجه‌هایش برای بازی به جای دست‌هایش استفاده کند و چالش بعدی لیگ برتر بیسبال با کن گریفی جونیور در SNES است. به نظر می رسد که آنها در حال پیشرفت خوبی هستند، زیرا کره بادام زمینی در حال حاضر به موفقیت رسیده است.

البته هدف نهایی فقط سرگرم کردن مخاطب نیست، بلکه تشویق آنها به کمک مالی است تحقیق علیه سرطانو AGDQ 2024 یک موفقیت چشمگیر در جذب سرمایه بود. بیش از 2.5 میلیون دلار مستقیماً برای بنیاد پیشگیری از سرطان جمع‌آوری شد، که حدود 1 میلیون دلار در روز گذشته بود. پخش کره بادام زمینی یکی از مورد انتظارترین ها بود، و به گفته جف “جی هابز” هابسون، رئیس GDQ و پیش از نمایش، این تیم همچنان به بررسی پخش از راه دور برای فعال کردن سرعت های منحصر به فرد ادامه خواهد داد، حتی اگر سریال در داخل خانه بازگشته است. مکان هایی برای مردم

یه پسر خیلی خوب
یه پسر خیلی خوب

هابسون افزود: «تا زمانی که این نوع چیزها همچنان ارزش داشته باشد، به نظر می رسد که ارزش داشتن را داشته باشد.

تا اینجای کار، مطمئناً به نظر می رسد که ارزشی وجود دارد – JSR_ حتی به GameSpot گفت که در حال فکر کردن به راهی است که کره بادام زمینی را برای بازی Dance Dance Revolution در آینده جذب کند، که مطمئناً بینندگان و کمک های مالی زیادی را به خود جلب خواهد کرد. ما فقط می توانیم تصور کنیم که شکستن این روال نیاز به تمرین زیاد و رفتارهای بسیار دارد و ما نمی توانیم منتظر بمانیم تا ببینیم پسر کوچک چه برنامه ای برای آینده دارد.

بخوانید  کجا می توان یک جعبه مقوایی در Fortnite برای Metal Gear Solid Quest پیدا کرد

سلب مسئولیت: در حالی که امیدوار بودیم در خانه با کره بادام زمینی چت ویدیویی داشته باشیم، متاسفانه سگ در طول مصاحبه ما مشغول بود. به این ترتیب، آنچه در ادامه می‌آید تقریبی است از آنچه ممکن است این مصاحبه به نظر برسد.

GameSpot: کره بادام زمینی! از اینکه زمانی را صرف ملاقات با ما خارج از برنامه شلوغ خود کردید بسیار سپاسگزاریم. تمریناتت چطور بود؟

کره بادام زمینی: *پوسته نرم*GameSpot: این عالی است! آیا در جلسات تمرینی اخیر خود توانسته اید بهترین های شخصی خود را شکست دهید؟کره بادام زمینی: RrrruffGameSpot: و ما حتی می شنویم که شما در حال حاضر در یک بازی بیسبال هستید! باید هیجان انگیز باشد.

کره بادام زمینی: * پارس می کند اما به وضوح می خواهد این شاهکار را از روی فروتنی کم اهمیت جلوه دهد*

GameSpot: چیز دیگری که در اینجا هستید بتوانید به آن وصل کنید؟کره بادام زمینی: *چیزی نمی گوید، خودش دکمه را فشار می دهد تا مصاحبه تمام شود*

تحریریه مجله بازی یک گیمر