کجا می توان یک جعبه مقوایی در Fortnite برای Metal Gear Solid Quest پیدا کرد


در آخرین به‌روزرسانی فورتنایت، دارندگان Battle Pass می‌توانند قفل Solid Snake قهرمان Metal Gear Solid و همچنین مجموعه‌ای از آیتم‌های مرتبط با این سری و شخصیت اصلی آن را باز کنند. اما یکی از آنها، برای مخفی شدن در یک جعبه مقوایی به مدت 10 ثانیه، به شما نیاز دارد که آیتم جدید جعبه مقوایی سطح Mythical را پیدا کنید – البته اشاره ای به سری اکشن مخفیانه کونامی. در اینجا جایی است که یک جعبه مقوایی در Fortnite پیدا کنید.

محل جعبه مقوایی فورتنایت

غیر محتمل‌ترین اقلام Fortnite Mythical، جعبه مقوایی با ظاهری ساده، را می‌توان به‌طور تصادفی در هر دور مشخصی از طریق صندوق‌هایی در سراسر جزیره یافت. اما اگر شما هم مثل من هستید، برای مقابله سریع با چالش خود به چیزی قابل اعتمادتر نیاز دارید.

از Solid Snake در محل نشان داده شده در تصویر دیدن کنید، سپس یک جعبه مقوایی از او بخرید تا غارت RNG را شکست دهید.
از Solid Snake در محل نشان داده شده در تصویر دیدن کنید، سپس یک جعبه مقوایی از او بخرید تا غارت RNG را شکست دهید.

برای این، تنها یک مکان برای رفتن وجود دارد: Vاز NPC Solid Snake دیدن کنید در جزیره و جعبه را از او بخرید. در جزیره کوچکی در شمال لاویش لیر در جزیره اصلی یافت می شود.

یک جعبه مقوایی بخرید، سپس با انداختن آن روی زمین و پریدن داخل آن به مدت 10 ثانیه در آن پنهان شوید. در حالی که در حال انجام آن هستید (با فرض اینکه می توانید این کار را با خیال راحت انجام دهید)، فراموش نکنید که 150 متر نیز در داخل جعبه بدوید، زیرا با این کار چالش جداگانه ای را که این هفته در Fortnite در دسترس است بررسی کنید.

!
!

Solid Snake با یکی دیگر از چهره های آشنا که به زودی به Fortnite می آید، ملحق می شود، بدون اینکه به کراس اوورهای بیشتری با TMNT و Family Guy اشاره کنیم.

بخوانید  پیشنهاد نینتندو سوییچ – Super Mario Bros. شگفت انگیز با قیمت کاهش یافته در آمازون

تحریریه مجله بازی یک گیمر