پیشنهاد نینتندو سوییچ – Super Mario Bros. شگفت انگیز با قیمت کاهش یافته در آمازون

بسیاری از بازی‌های ماریو در چند سال گذشته منتشر شده‌اند، اما Super Mario Bros. Wonder of 2023 بدون شک بزرگترین و محبوب ترین لات است. پلتفرمر دوبعدی ماریو را به ریشه‌های خود بازگرداند و در عین حال محتوای جدید زیادی را برای کاوش اضافه کرد، از جمله افکت‌های شگفت‌انگیز که بازی را تغییر می‌دهند و قدرت‌آوری خنده‌دار Elephant. اگر هنوز این بازی را امتحان نکرده اید، اکنون آن را فقط با 50 دلار پیدا خواهید کرد که بهترین قیمت آن در سال است.

به طور معمول با قیمت 60 دلار فروخته می شود، Super Mario Bros. Wonder از زمان عرضه‌اش در اواخر سال 2023 تاکنون تخفیف‌های زیادی نداشته است. بازی‌های شخص اول نینتندو به ندرت پس از عرضه با کاهش قیمت مواجه می‌شوند و حتی بازی‌هایی که سال‌ها پیش منتشر شده‌اند هنوز قیمت کامل 60 دلاری خود را دارند. دلار. بنابراین اگر به Super Mario Bros علاقه مند هستید. جای تعجب است، این تخفیف 10 دلاری ممکن است بهترین تخفیفی باشد که در ماه‌ها (یا بیشتر) دیده‌ایم.

بررسی Super Mario Bros ما واندر به لطف حالت سرگرم کننده چند نفره، انواع مراحل مبتکرانه و درجه آزادی و سفارشی سازی بسیار عالی، به آن 9/10 فوق العاده داد.

استیو واتس، منتقد، نوشت: «Super Mario Bros. Wonder یک انتخاب جسورانه در نام است. “قرار دادن پرچمی در زمین که چیزی غیر از احساس هیبت و لذت دائمی را نشان دهد، به خودی خود یک شکست است. اما به طرز شگفت انگیزی، ماریو واندر به چالش برمی خیزد و نتیجه یک مدرن کلاسیک است.”

بخوانید  پیشرفت پروژه بازسازی Max Payne 1 و 2 به سطوح بالاتر

با Super Mario Bros. شگفت‌انگیز، بازی Super Mario RPG، دیگر بازی بزرگ ماریو در سال 2023 را با قیمت 50 دلار (به جای 60 دلار) خواهید یافت. همچنین می توانید Princess Peach: Showtime را با قیمت 50 دلار از Geek Alliance پیش خرید کنید یا آن را با قیمت تمام 60 دلار از آمازون خریداری کنید. Princess Peach: Showtime در 22 مارس اکران می شود. برای جزئیات بیشتر در مورد جوایز انحصاری، باید راهنمای پیش‌سفارش ما را بررسی کنید.

سال 2024 در حال شکل گیری است تا یک سال سرگرم کننده دیگر برای طرفداران سوپر ماریو باشد. بازسازی بازی Mario vs. Donkey Kong در ماه فوریه منتشر شد و Paper Mario: The Thousand Year Door در 23 می عرضه شد.

معاملات و پیش‌سفارش‌های نینتندو سوییچ

تحریریه مجله بازی یک گیمر