کاپیتان آمریکا: سورپرایز شجاع جدید جهان می تواند توسط اسباب بازی های غذای شاد مک دونالد خراب شود

مجوز اسباب‌بازی ده‌ها سال است که بلای شگفت‌انگیز فیلم‌های کمیک بوده است، که به دیک تریسی برمی‌گردد، Blank که مشخص شد ماهونی بی‌نفس مدونا است، و Phantasm بتمن در نقش شعله قدیمی آندره آ بومونت. به نظر می رسد Captain America: New World Order یک اسپویلر بزرگ با اسباب بازی های مک دونالد را نشان داده است.

اسپویل های احتمالی در زیر اگر نمی‌خواهید برای طرح کاپیتان آمریکا: دنیای شجاع جدید لوس شوید، خود را هشدار داده شده در نظر بگیرید!

یکی از کاربران اینستاگرام اسباب بازی های Happy Meal را در پشت یک تبلیغ برزیلی منتشر کرد که در آن چندین مدل شخصیت از Captain America: Brave New World، از جمله عضو انجمن Serpent “Cascavel” که به Rattlesnake ترجمه می شود، نشان داده شده است. این می تواند او را جایگزین Rattler کند. با این حال، شگفتی بزرگ با رونمایی از یک اسباب بازی Red Hulk رخ می دهد.

این به شایعه آمدن Red Hulk می افزاید، زیرا مجموعه لگو چند ماه پیش منتشر شد، همچنین در Reddit به بیرون درز کرد.

هریسون فورد پس از مرگ ویلیام هرت در سال 2022 نقش ژنرال “Thunderbolt” راس را بر عهده گرفت. راس در کمیک ها از تشعشعات سیفون شده از هالک، لیدر و MODOK برای تبدیل شدن به هالک قرمز استفاده کرد و در نهایت به عضوی از Thunderbolts شد. و حتی Avengers برای یک دوره کوتاه. شایعه شده بود که ما در نهایت هالک قرمز را به دست خواهیم آورد، اما با حضور رهبر (تیم بلیک نلسون) در فیلم Captain American: Brave New World، همه چیز برای این فیلم زیبای زرشکی کاملاً هماهنگ بود.

بخوانید  جیک جیلنهال در میدان جنگ در اولین تریلر فیلم جدید گای ریچی، The Covenant.

هنوز تقریباً یک سال تا نمایش اولیه فیلم در فوریه آینده باقی مانده است، اما با نزدیک شدن به سن دیگو کامیک-کان، باید زودتر از این مدت تایید شود.

فیلم Captain America: Brave New World قرار است در ۱۴ فوریه ۲۰۲۵ اکران شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر