رمان گرافیکی هابیت در فوریه منتشر می‌شود، پیش‌سفارش‌ها هم‌اکنون فعال می‌شوند


هابیت یکی از دوست‌داشتنی‌ترین رمان‌های فانتزی تمام دوران است و اکنون، تقریباً 90 سال بعد، در قالب یک رمان گرافیکی جان تازه‌ای به خود گرفته است. هابیت: یک رمان گرافیکی تصور مجدد جسورانه از سفر نمادین است و اکنون برای پیش‌سفارش قبل از انتشار در دسترس است. 27 فوریه راه اندازی.

آ نسخه کیندل با قیمت 13 دلار نیز موجود است. فرمت شومیز و کیندل در 27 فوریه منتشر می شود.

کتاب های بیشتر تالکین به زودی

تاریخچه ست جعبه های سرزمین میانه
تاریخچه ست جعبه های سرزمین میانه

چندین کتاب دیگر از سرزمین میانه در حال حاضر برای پیش‌سفارش هستند، از جمله جعبه شماره 1 تاریخچه سرزمین میانه برای 112 دلار (به جای 125 دلار). این مجموعه گالینگور لوکس شامل سیلماریلیون، قصه های ناتمام، کتاب قصه های گمشده قسمت اول و کتاب قصه های گمشده قسمت دوم است. در 6 فوریه می آید، بنابراین اگر می خواهید چیزی برای خواندن در حالی که منتظر رسیدن رمان گرافیکی هستید، حتما آن را بررسی کنید.

پس از اتمام جعبه اول، می توانید پیش خرید کنید جعبه شماره 2 تاریخچه سرزمین میانهکه در 2 آوریل منتشر می شود و شامل The Lays of Beleriand، The Shaping of Middle-Earth و The Lost Road می شود. شما نیز خواهید یافت نقشه های سرزمین میانه برای پیش‌سفارش، که آثار هنری جان هو، که به‌عنوان طراح اصلی فیلم‌های ارباب حلقه‌ها خدمت می‌کرد، را نشان می‌دهد.

بخوانید  نقد فیلم کات شماره شش (2021) | یک اودیسه زمینی

در هیچ یک از پیش‌سفارش‌های بالا فروخته نمی‌شود؟ در اینجا نگاهی داریم به برخی از معاملات تالکین که ممکن است تا هفته آینده در دستان شما باشد.

بهترین معاملات تالکین