توسعه بازی Marvel’s Blade به تازگی آغاز شده است


با رونمایی از بازی Marvel’s Blade در مراسم The Game Awards 2023، تیم سازنده اعلام کرد که مراحل ساخت این بازی به تازگی آغاز شده است.

اگر Zoomji و Game Awards 2023 را دنبال کرده باشید، احتمالاً می‌دانید که در این رویداد استودیو Arkin و شرکت Bethesda از بازی جدید خود بر اساس شخصیت Blade رونمایی کردند. Marvel’s Blade اولین بازی سوم شخص استودیو Arkin است بازیکنان در نقش اریک بروکس، یک نیمه انسان، نیمه خون آشام، در یک ماجراجویی هیجان انگیز در کوچه پس کوچه های پاریس بازی می کنند.

اکنون در جدیدترین اخبار بازی، به نظر می رسد زمان نسبتا زیادی برای تجربه بازی Marvel’s Blade باقی مانده است. زیرا شرکت Bethesda اخیراً پستی را در سایت رسمی خود منتشر کرده و اعلام کرده است که شعبه لیون استودیو آرکین به تازگی توسعه این بازی را آغاز کرده است.این استودیو قبلاً Dishonored 2 و Deathloop را توسعه داده است.

همانطور که احتمالا می دانید، طبق گفته تیم Marvel’s Blade، گمانه زنی های زیادی در مورد انحصاری بودن این اثر برای پلتفرم مایکروسافت وجود دارد. حال باید منتظر ماند و دید که آیا بتسدا و ردموندی ساخته های خود را در دسترس کاربران پلی استیشن قرار می دهند یا خیر؟ اگر از طرفداران دنیای مارول هستید، نظرات و پیش بینی های خود را در مورد بازی Marvel’s Blade با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  معرفی بازی موبایل Undawn Trying to Survive the Tencent Way