یک روز قبل از بسته شدن استودیو، چند روز پس از راه اندازی فاجعه بار



تنها چند روز پس از انتشار دسترسی زودهنگام نامرتب The Days Before، استودیوی سازنده این پروژه، Fntastic، تعطیلی آن را اعلام کرد.

Fntastic این خبر را از طریق a کار در X (توئیتر سابق)، بیان می‌کند که The Day Before، که قبلاً یکی از محبوب‌ترین بازی‌های Steam بود، «از نظر مالی شکست خورده است و ما بودجه لازم برای ادامه کار نداریم». The Day Before برای مدت کوتاهی در صدر لیست پرفروش‌ترین و پربازیگرترین بازی‌های Steam قرار گرفت، پیش از آن که با انتشار نظرات منفی کاربران از بازی، به میزان قابل توجهی سقوط کرد.

ما تمام تلاش‌ها، منابع و ساعت‌های انسانی خود را برای توسعه The Day Before، که اولین بازی بزرگ ما بود، صرف کردیم. ما واقعاً می‌خواستیم پچ‌های جدیدی را منتشر کنیم تا پتانسیل کامل بازی را آشکار کنیم، اما متأسفانه نتوانستیم. بودجه لازم برای ادامه کار را نداشته باشید.

راه اندازی The Day Before به دلیل باگ هایی که باعث خرابی بازی و مشکلات سرور می شوند، به طور گسترده مورد انتقاد قرار گرفت. Fntastic همچنین متهم به گمراه‌کردن بازیکنان در مورد نوع بازی The Day Before بود، و بسیاری در مورد بازی تیراندازی کشش و شلیک در مقابل MMO بقای جهان باز که وعده داده شده بود، اظهار نظر کردند. این اتهامات و مشکلات فنی مختلف بازی به او اجازه داد تا به سرعت به الف “به نسبت منفی” امتیاز بررسی کاربران در استیم از بیش از 18000 بررسی کاربر، تنها 20٪ در حال حاضر مثبت هستند.

Fntastic منتشر شد یک به روز رسانی پچ برای The Day Before در 8 دسامبر پس از راه اندازی بازی، رفع مشکلات مختلف عملکرد و رفع اشکالات مهم. به نظر می رسد این آخرین به روز رسانی بازی است که آینده یکی از بازی های قبلی Fntastic، Propnight نیز زیر سوال است.

بخوانید  تصویر قسمت انتخاب جنگنده در Tekken 8 فاش شد

در بیانیه Fntastic آمده است: «در حال حاضر، آینده The Day Before و Propnight مشخص نیست، اما سرورها همچنان فعال خواهند بود.

Fntastic in a Steam Early Access Q&A بیان کرد که این طرح برای The Day Before است که به مدت “شش تا هشت ماه” در Early Access باقی بماند، با برنامه هایی برای اضافه کردن محتوای اضافی و احتمالاً افزایش قیمت تا زمان نوشتن این مقاله، The Day Before هنوز ادامه دارد. از طریق Steam به قیمت 40 دلار به فروش می رسد و هیچ اطلاعیه ای در مورد آینده بازی در صفحه رسمی استیم آن منتشر نشده است. [Update: The Day Before is no longer available for sale on Steam, though it’s unclear if that is Fntastic’s doing or Valve’s.]

در X، کاربران Fntastic را به کلاهبرداری از بازیکنان و درخواست بازپرداخت متهم می کنند.

Synth Potato در می نویسد: “کلاهبرداری، شما پولی را که به دست آورده اید و از کلاهبرداری خود می گیرید، سال ها روز قبل را به دروغ تبلیغ کردید و بازی منتشر کردید که هیچ شباهتی به آن چیزی که تبلیغ کردید ندارد.” ایکس. همه ما می دانیم که شما درهای خود را به دلیل کمبود بودجه نمی بندید، بلکه به این دلیل که پول را می گیرید و فرار می کنید.

قبل از راه اندازی، Fntastic برای استفاده از آن مورد بررسی قرار گرفت کارمندان «داوطلب» بدون حقوق. راه اندازی The Day Before چندین بار در طول سال ها به تعویق افتاده است، ابتدا به دلیل انتقال پروژه به Unreal Engine 5 توسط استودیو و اخیراً به دلیل اختلاف علامت تجاری با برنامه تقویمی به همین نام.

بخوانید  پرستش بره فراتر از بازی ها است

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.