تصویر قسمت انتخاب جنگنده در Tekken 8 فاش شد

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

اگر این تصویر لو رفته در بازی اصلی ظاهر شود، فضای زیادی برای شخصیت‌های Tekken 8 وجود دارد. می‌توانیم انتظار شخصیت‌های زیادی را در Tekken 8 داشته باشیم. Bandai Namco هنوز در مورد محتوای بازی پس از عرضه صحبت نکرده است و باید بدانیم. زمانی که تاریخ انتشار نهایی تایید شد، دوباره. بازی مبارزه ای Tekken 8 برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری Xbox Series S در دست ساخت است.

یک اسکرین شات از Tekken 8 به لطف رویداد PlayX4 امسال به بیرون درز پیدا کرده است که صفحه انتخاب جنگنده را نشان می دهد.

به نظر می رسد که هنوز تا تاریخ انتشار Tekken 8 فاصله زیادی داریم و Bandai Namco قصد دارد این بازی را قبل از آوریل 2024 منتشر کند. Katsuhiro Harada، تهیه کننده سری Tekken جزئیات مختلفی از جمله گیم پلی کراس پلتفرم و آزمایش بتا را با طرفداران به اشتراک گذاشته است. و اکنون به نظر می رسد که تصویری از Tekken 8 به طور غیر رسمی لو رفته است.

تصویر صفحه انتخاب جنگنده Tekken 8 به بیرون درز کرد

اخیراً یکی از کاربران Reddit تصویری از صفحه انتخاب جنگنده Tekken 8 از رویداد اخیر PlayX4 در کره جنوبی فاش کرده است. سازندگان Tekken 8 اخیرا با انتشار یک تریلر حضور هوارنگ را تایید کردند و پیش از آن Asuka Kazama، Leroy Smith و Lily معرفی شده بودند; اما در تصویر لو رفته وجود ندارند و بنابراین می توان نتیجه گرفت که این صفحه انتخاب جنگنده مربوط به یکی از ابتدایی ترین نسخه های بازی است.

بخوانید  با خرید ارز دیجیتال در صرافی Exquino دلار به دست آورید