پرستش بره فراتر از بازی ها است

حال و هوای عجیب و غریب Cult of the Lamb فراتر از بازی ها است. با همکاری Oni Press، ناشر Devolver Digital مجموعه‌ای از کمیک‌ها و رمان‌های گرافیکی را بر اساس توسعه‌دهنده Massive Monster's Roguelite معرفی کرده است.

طبق یک بیانیه مطبوعاتی، “برنامه انتشار مداوم” با رمان گرافیکی Cult of the Lamb: The First Verse که کمپین Kickstarter خود را دارد آغاز می شود. هدف 10000 دلاری در عرض چند دقیقه پس از راه‌اندازی فراتر رفت و پاداش‌ها شامل جلدهای مختلف، نسخه‌های slipcase و طیف وسیعی از کالاهای مرتبط است.

در حال پخش: بررسی ویدیویی پرستش بره

در The First Verse نویسنده الکس پاکنادل (همه علیه همه، رد گابلین) و هنرمند تروی لیتل (Rick and Morty vs. Dungeons & Dragons, Fear & Loathing در لاس وگاس) که مصمم به گسترش جهان با جذابیت های بازی هستند، حضور دارند.

جیمز پیرمین، کارگردان هنری Massive Monster، در بیانیه مطبوعاتی گفت: “Massive Monster از آوردن دنیای تاریک و در عین حال رنگارنگ Cult of the Lamb به قلمرو داستان سرایی کمدی هیجان زده است.” ما نمی توانیم منتظر باشیم تا طرفداران خود را در داستان سرایی غنی و جلوه های بصری مسحور کننده ای که این اقتباس وعده ارائه آن را می دهد غوطه ور شوند. با جامعه اختصاصی ما و تازه واردان.

طبق این کمپین، تخمین های حمل و نقل در دسامبر 2024 برای دوره شروع کمپین است. تا آن زمان، یک یادآوری دوستانه مبنی بر اینکه آپدیت جنسی مورد انتظار بازی در اواسط ژانویه با عنوان Sins of the Flesh منتشر شد، در صورتی که منتظر بهانه ای برای بازگشت به وظایف فرقه خود هستید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر