دره دریم لایت دیزنی: کجا می توان ترازو پیدا کرد


دره دریم لایت دیزنی خانه هزاران متریال است که می توان از آنها برای ساخت انواع تزئینات جالب استفاده کرد. با این حال، یافتن برخی از این مواد ممکن است سخت تر از سایرین باشد، که گاهی اوقات باعث می شود کمی احساس ناامیدی کنید. اگر می‌پرسید از کجا می‌توانید برای پروژه‌های جدید صنایع دستی خود ترازو بگیرید، ما هر آنچه را که باید بدانید در زیر به شما می‌گوییم.

ترازو را در دره دریم لایت دیزنی کجا می توان پیدا کرد

هنگامی که آماده جمع آوری ترازو در دره دریم لایت دیزنی هستید، ابتدا باید مطمئن شوید که بسط A Rift in Time را خریداری کرده اید. سپس شما نیز باید به آن دسترسی داشته باشید واحه، که یکی از مناطق در بیوم The Glittering Dunes است. باز کردن قفل این بخش از نقشه برای شما 6000 Mist هزینه دارد، بنابراین اگر هنوز در تلاش اصلی توسعه هستید، آماده باشید تا کمی کار کنید.

فلس را می توان در Oasis صید کرد.
فلس را می توان در Oasis صید کرد.

هنگامی که قفل Oasis را باز کردید، به انتهای پایین منطقه بروید و خط خود را داخل آب بیندازید و مطمئن شوید که اجتناب از هر گونه موجی–یعنی اجازه ندهید قلاب شما در هیچ یک از دایره های سفید، آبی یا طلایی قرار بگیرد. پس از چند بار ریختگی، باید با استفاده از این روش شروع به ترکیب نردبان کنید. به ذخیره سازی به تعداد مورد نیاز خود ادامه دهید.

هنگامی که در حال ماهیگیری هستید، محل پیدا کردن زباله های پلاستیکی را نیز بررسی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دره دریم لایت دیزنی، مرکز راهنمای جامع ما را بررسی کنید.

بخوانید  نقد و بررسی فیلم Puss in Boots: The Last Wish (Puss in Boots: The Last Wish)

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر