تمرکز کارگردان God of War Ragnarok بر حفظ یکی از شخصیت های سرگرم کننده بازی

در مصاحبه اخیر، اریک ویلیامز، کارگردان God of War Ragnarok، در مورد اصرار خود برای حفظ یکی از شخصیت های مورد علاقه طرفداران در بازی صحبت کرد.

بازی God of War Ragnarok بازیکنان را در زمان های مختلف شگفت زده می کند و یکی از غیرمنتظره ترین اتفاقات معرفی شخصیت جدیدی به نام Ratatoskr است که در واقع یک سنجاب ناطق و نگهبان درخت جهان است. Ratatoskr که توسط شخصیت محبوب یوتیوب SungWon Cho صداپیشگی می‌کند، به یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های بازی از زمانی که بازی در اوایل ماه جاری میلادی به نمایش درآمد.

“من می خواستم این شخصیت در بازی بماند. من یکی از طرفداران او بودم و در مقابل همه می گفتند که ما قبلاً شخصیت های زیادی داشتیم و او باید حذف شود. با این حال به این نکته اشاره کردم که نه! او در بازی می ماند. بازی

شخصیت غیرمعمول و بامزه Ratatoskr و به خصوص اینکه او را در بازی ای مانند God of War می بینیم واکنش های زیادی را نسبت به این شخصیت در بازی به همراه داشت به همین دلیل برخی از اعضای تیم سازنده بازی به دنبال این بودند. برای حذف این شخصیت از بازی در واقع Ratatoskr را مناسب فضای بازی God of War Ragnarok نمی دانستند. با این حال، اریک ویلیامز به عنوان کارگردان بازی، نظر دیگری داشت.

سلب مسئولیت: متن این خبر بخشی از داستان God of War Ragnarok را فاش می کند.

ویلیامز در مصاحبه اخیر خود با Game Informer او گفت که به دلیل ناسازگاری این شخصیت با عناصر بازی God of War Ragnarokهنوز فشار زیادی برای حذف Ratatoskr وجود دارد روی او بود. اما او باید نگه دارد راتاتوسکر در این بازی جنگید و خوشبختانه موفق شد.

بخوانید  نتفلیکس در ماه آینده بازی Grand Theft Auto: The Trilogy را به دستگاه های تلفن همراه می آورد

در مورد صحنه ای که راتاتوسکر ظاهر می شود؟ آنجا بود که همه می‌گفتند: “آیا ما خیلی کار می‌کنیم؟” حتی کارگردان موسیقی متن بازی هم گفت، نمی‌دانم چه موسیقی را برای این صحنه اجرا کنیم. این چیزها زیاد است خدای جنگ دور هستند آنها باید برای این قسمت کار جداگانه ای انجام می دادند. یعنی تا این حد خدای جنگ فاصله داشتیم.»

God of War Ragnarok بر روی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در دسترس است. سونی اخیرا اعلام کرده است که فروش این بازی از 5.1 میلیون نسخه فراتر رفته است تا God of War Ragnarok پرفروش ترین بازی اول شخص در تاریخ سونی باشد. Playstation.

کریتوس و راتاتوسکر در God of War Ragnarok

تحریریه مجله بازی یک گیمر