نتفلیکس در ماه آینده بازی Grand Theft Auto: The Trilogy را به دستگاه های تلفن همراه می آورد


کاتالوگ بازی‌های موبایلی نتفلیکس که همیشه در حال گسترش است، در ماه آینده اضافه خواهد شد، زیرا این شرکت قراردادی را با Rockstar Games برای آوردن Grand Theft Auto: The Trilogy – Definitive Edition به برنامه نتفلیکس در 14 دسامبر اعلام کرد.

با این حرکت، هر سه عنوان GTA مربوط به دوران پلی استیشن 2 به طور انحصاری برای اعضای نتفلیکس به دستگاه های تلفن همراه منتقل می شوند. این بازی ها از طریق برنامه نتفلیکس برای دانلود در دسترس خواهند بود و سپس کاربران را برای دانلود به اپ استور iOS یا گوگل پلی استور هدایت می کند.

Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition
Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition

سه بازی موجود در بسته ها عبارتند از:

  • Grand Theft Auto III، اولین GTA سه بعدی جهان باز که در شهر لیبرتی تنظیم شده است
  • Grand Theft Auto: Vice City که داستان تامی ورسیتی را در Vice City به سبک میامی دنبال می کند.
  • Grand Theft Auto: San Andreas، با محوریت کارل “سی جی” جانسون پس از متهم شدن او به قتل در لوس سانتوس

این سه‌گانه به بیش از 80 بازی در مجموعه بازی‌های نتفلیکس ملحق می‌شود و این شرکت اخیراً از اضافه شدن بازی‌های Hades، Katana Zero، Death’s Door و Braid: Anniversary Edition در طول هفته Netflix Geeked خبر داده است. بازی های قابل توجهی که در حال حاضر در برنامه نتفلیکس ارائه می شوند عبارتند از Oxenfree II: Lost Signals، Dead Cells، Samurai Shodown و Kentucky Route Zero.

Grand Theft Auto: The Trilogy – Definitive Edition در تاریخ 14 دسامبر برای iOS و Android از طریق برنامه نتفلیکس در دسترس خواهد بود. کل مجموعه بازی Netflix اکنون در دسترس است و با هر اشتراک فعال Netflix گنجانده شده است.

بخوانید  فروش بازی باورنکردنی Palworld ادامه دارد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.