تاریخ اکران فیلم ترسناک Nosferatu Remake مشخص شد


Fox Features که یکی از زیرمجموعه‌های یونیورسال است، تاریخ انتشار آن است بازسازی نوسفراتو به کارگردانی رابرت اگرز تایید و اعلام شد.

بازسازی نوسفراتو فیلم بعدی خواهد بود رابرت اگرزکارگردان آثار مطرحی چون جادوگر، فانوس دریایی و مرد شمالی که کارگردانی و نگارش فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد و هم اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونتاریخ اکران این فیلم ترسناک اعلام شده است. فاکس فیچرز، یکی از زیرمجموعه های یونیورسال، اعلام کرد که بازسازی نوسفراتو در روز چهارشنبه، ۲۵ دسامبر ۲۰۲۴ (۵ دسامبر ۱۴۰۳) در سینماها اکران خواهد شد. در همان تاریخ فیلم ترسناک جدید جردن پیل اکران خواهد شد که رقابت جالبی را بین این دو فیلم ایجاد خواهد کرد.

بیل اسکاشگارد، لیلی رز دپ، نیکلاس هولت، ویلم دافو، اما کورین، آرون تیلور جانسون، رالف اینسون و سایمون مک برنی از جمله بازیگران فیلم نوسفراتو هستند. فیلم نوسفراتو در سال 1922 بر اساس رمان دراکولا نوشته برام استوکر ساخته شد. این فیلم محصول کشور آلمان است و گفته می شود که بازسازی این فیلم ترسناک قرار است نسخه جدید و متفاوت این فیلم باشد اما بر اساس داستان و محتوای اصلی ساخته خواهد شد.

پیش از این، ورنر هرتزوگ بازسازی دیگری از نوسفراتو را کارگردانی کرد که در سال 1979 منتشر شد. بازسازی نوسفراتو داستان مرموز دلبستگی یک خون آشام باستانی ترانسیلوانیا به یک زن جوان تسخیر شده در آلمان قرن نوزدهم را روایت می کند که او را همه جا تعقیب می کند و وحشت وصف ناپذیری را با خود به ارمغان می آورد. . کارگردانی و نگارش فیلمنامه این فیلم ترسناک را رابرت اگرز بر عهده دارد.

بخوانید  تأیید عرضه Resident Evil 4 Remake برای PS4 و اعلام زمان رویداد جدید کپکام

تحریریه مجله بازی یک گیمر