تأیید عرضه Resident Evil 4 Remake برای PS4 و اعلام زمان رویداد جدید کپکام

Resident Evil 4 Remake

بازی Resident Evil 4 Remake قرار است در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۳ برای پی سی و کنسول‌های نسل نهم عرضه شود. هنوز مشخص نیست که نسخه PS4 بازی هم در این تاریخ منتشر خواهد شد یا خیر. ضمن اینکه کپکام هنوز عرضه بازی برای ایکس باکس وان را تأیید نکرده است.

تا انتشار جزئیات بیشتر در این‌باره با یک گیمر همراه باشید.



منبع

کپکام ضمن تأیید انتشار بازی Resident Evil 4 Remake برای پلی استیشن 4، اعلام کرد که در رویداد ماه اکتبر Resident Evil Showcase جزئیات بیشتری از این بازی به نمایش گذاشته می‌شود.

از یک طرف تقاضا برای کنسول PS5 در کشور ژاپن هم بیشتر از عرضه‌ی آن است و از آن سو افزایش قیمت اخیر سونی برای این کنسول در کشور سازنده‌ی آن بیشتر هرجای دیگر بود. درحالی که گیمرهای ژاپنی بی‌صبرانه منتظر بازی‌های انحصاری نسل جدید هستند، از طرفی خواستار پورت بازی‌ها به پلتفرم‌هایی هستند که دسترسی به آن‌ها ساده‌تر است. لذا ممکن است اعلام ناگهانی عرضه این بازی برای PS4 نیز پاسخی به این بخش از بازار بوده باشد.

برنامه آنلاین امروز کپکام در Tokyo Game Show خبر کوتاهی درباره پروژه ریمیک جدید این شرکت، یعنی Resident Evil 4 را به همراه داشت. یوشیدا هیرابایاشی، تهیه کننده این بازی در توضیحات خود در اینباره گفت: «ما در توسعه بازی Resident Evil 4 برای پلی استیشن 5 و کنسول‌های نسل جدید هستیم پیشرفت خوبی داشتیم و در نظر داریم که ریمیک این بازی برای سخت افزارهای نسل قبل هم عرضه شود. من امروز اینجا هستم تا به شما بگویم این بازی برای پلی استیشن 4 هم در دست ساخت است».

بخوانید  Epic در این تعطیلات تعداد زیادی بازی رایگان ارائه می‌کند که با Destiny 2: Legacy Collection شروع می‌شود.

هیرابایاشی در ادامه توضیحات خود خاطر نشان کرد که رویداد Resident Evil Showcase با اطلاعات بیشتری درباره نسخه بازسازی شده Resident Evil 4 در ماه اکتبر برگزار خواهد شد. اما اشاره‌ای به تاریخ دقیق آن نشد.