نیل دراکمن از پاسخ دادن به سوالات مربوط به ساخت The Last of Us 3 اجتناب می کند


نیل دراکمن در آخرین مصاحبه خود از اظهار نظر درباره The Last of Us Part 3 اجتناب کرد.

ریمستر The Last of Us Part 2 اخیرا بر روی پلی استیشن 5 و اکنون منتشر شده است نیل دراکمنیکی از روسای Naughty Dog در مصاحبه ای در مورد آینده این استودیو و مجموعه نام برده صحبت کرد. وقتی در مورد The Last of Us Part 3 سوال شد، او نظری نداد. اما او تایید کرد که آنها روی چندین پروژه کار می کنند.

دراکمن با اینترتینمنت ویکلی با مدیر خلاق The Last of Us درباره نقش او و بازخورد طرفداران درباره نسخه دوم بازسازی شده مصاحبه کرد. در پایان این مصاحبه از او درباره قسمت سوم این مجموعه سوال شد که او پاسخ داد: «آخرین ما دنیایی است که من، استودیو و طرفداران آن را دوست داریم. اما در حال حاضر، به غیر از تمرکز بر بازسازی The Last of Us Part 2، در مورد آینده این سری صحبت نمی کنم. در ناتی داگ، ما روی پروژه‌های دیگری کار می‌کنیم.”

البته در این گونه سخنان چیز عجیبی وجود ندارد. زیرا این سازنده همیشه سعی کرده کار خود را در سکوت پیش ببرد. اما این واقعیت که دراکمن به پروژه های دیگر به طور جداگانه اشاره کرد، ممکن است نشان دهنده این باشد که Naughty Dog در حال حاضر روی سریال دیگری کار می کند. می‌توانیم شاهد بازگشت به سری‌های قدیمی مانند Uncharted یا یک بازی جدید در دست تولید باشیم.

دراکمن همچنین در مورد بازی چند نفره The Last of Us که در ماه های اخیر مشکلاتی داشته است، اظهار نظری نکرد. وینیت آگاروالمدیر این پروژه قبلاً اطمینان داده بود که هنوز روی آن کار می کنند. اما از آن زمان تاکنون هیچ خبری از بازی منتشر نشده است.

بخوانید  My Best Buy Members: Save $100 On The ASUS ROG Ally
تحریریه مجله بازی یک گیمر