نمایش شخصیت‌های ریو، کن، لوک و جیمی در بازی Street Fighter 6

بازی مبارزه ای Street Fighter 6 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4 و رایانه شخصی در دست ساخت است. این بازی اخیرا در کره جنوبی مورد بررسی قرار گرفت تا احتمال اعلام تاریخ انتشار آن در آینده نزدیک افزایش یابد.

ویدیو جدیدی که توسط سایت گیم اینفورمر منتشر شده این بار مسابقه ای از بازی Street Fighter 6 با حضور کن و ریو و رقابتی دیگر با لوک است. در عوض جیمی را نشان بده نکته جالبی که در اینجا باید به آن اشاره کرد این است که این اعضای تیم سازنده بازی هستند که در حال مبارزه در بازی خود دیده می شوند تا شاهد یک مسابقه سطح بالا از سوی سازندگان Street Fighter 6 باشند.

طرفداران Street Fighter مدت هاست که منتظر آخرین قسمت از این سری کلاسیک مبارزات هستند. نکته ای که بازی Street Fighter 5 چند سال ناامید کننده بود تا اینکه رشد قابل توجهی پیدا کرد و دوباره توجه طرفداران را به خود جلب کرد و این انتظار را طولانی تر کرد. خوشبختانه، به نظر می رسد که بازی استریت فایتر 6 این یک بازگشت امیدوارکننده به جذابیت های اصلی این سریال محبوب است. شاید به همین دلیل است که به طور مرتب ویدیوهای گیم پلی متفاوتی را می بینیم که با طرفداران به اشتراک گذاشته می شود.

ویدیوی جدید گیم پلی Street Fighter 6 مهارت های مبارزاتی شخصیت های بازی را به نمایش گذاشته و توضیحاتی را از اعضای تیم سازنده ارائه می دهد.