تمدید سریال دندون شیرین برای فصل سوم و آخر توسط نتفلیکس

کریستین کانری، نانسو آنوزی، آدیل اختر، دانیا رامیرز، نیل سندیلندز، استفانیا لاوی اوون، الیزا ولانی، مارلون ویلیامز، جوناس کبریب، کریستوفر شان کوپر جونیور، امی سیمتز و روزالیند چائو، از جمله بازیگران فصل دوم سریال دندان شیرین هستند و به ایفای نقش پرداختند. همچنین جیمز برولین او در این سریال فوق العاده نقش راوی را بازی می کند. جیم میکل او تهیه کنندگی، کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه سریال دندون شیرین را بر عهده داشت. بث شوارتز میکل به عنوان دستیار شورانر در ساخت این سریال کمک کرد و برای فصل سوم سریال دندان شیرین بازخواهند گشت.

سازندگان Sweet Tooth از تمدید سریال برای فصل سوم و آخر ابراز هیجان کردند و آن را پایانی تلخ برای ماجراجویی گاس و تیم سازنده می دانند. اگرچه هنوز تایید نشده است، اما می توان انتظار داشت که فصل سوم سریال دندان شیرین مانند دو فصل اول در 8 قسمت تولید شود که انتظار می رود در سال 2024 از نتفلیکس پخش شود.

باید خواند شود:

  • نقد و بررسی سری اول دندون شیرین

نتفلیکس به طور رسمی از تمدید سریال Sweet Tooth برای فصل سوم خبر داد و فصل سوم این سریال قرار است پایان سریال باشد.

کمیک Sweet Tooth توسط جف لمیر ساخته و نوشته شده است که در مجموع 40 جلد نوشته و توسط Vertigo و DC بین سال های 2009 تا 2013 منتشر شده است. در واقع کمیک و سریال دندون شیرین ترکیبی از آثار ابرقهرمانی، فانتزی و پسا آخرالزمانی هستند. رابرت داونی جونیور و سوزان داونی تهیه کنندگان سریال دندون شیرین هستند که در واقع توسط استودیو تیم داونی و بخش برادران وارنر تولید می شود. تلویزیون در نیوزلند

بخوانید  احتمال رهبری گروهی از مهاجمان مقبره توسط لارا کرافت در Tomb Raider جدید
پوستر تایید فصل سوم و آخر سریال دندون شیرین

چند وقت پیش فصل دوم سریال Sweet Tooth از نتفلیکس پخش شد و توانست نظر منتقدان را به خود جلب کند. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیونسریال دندان شیرین رو به پایان است. امروز نتفلیکس از تمدید سریال Sweet Tooth برای فصل سوم خبر داد و فصل سوم این سریال از سریال دی سی قرار است آخرین فصل آن باشد. نتفلیکس ویدئویی در مورد آن منتشر کرد که به دنباله ماجراجویی گاس در آلاسکا اشاره دارد:

تحریریه مجله بازی یک گیمر