احتمال رهبری گروهی از مهاجمان مقبره توسط لارا کرافت در Tomb Raider جدید

به‌تازگی اطلاعاتی از نسخه‌ی بعدی Tomb Raider فاش شده است که ادعا می‌شود ازطریق یک فیلمنامه که برای انتخاب یکی از بازیگران استفاده شده، به‌دست آمده است. طبق این اطلاعات، در بازی بعدی این سری احتمالا با یک لارا کرافت با تجربه مواجه خواهیم شد که رهبری یک تیم از مهاجمان مقبره را بر عهده دارد.

به نظر می‌رسد اطلاعاتی از نسخه بعدی بازی Tomb Raider فاش شده است که براساس آن لارا کرافت رهبری گروهی از مهاجمین مقبره را بر عهده خواهد داشت.

لارا کرافت در حال مشاهده‌ی دشمنان روی درخت

سپس فیلمنامه موضوعی را نشان می‌دهد که احتمالا به گروهی جدید از مهاجمان مقبره اشاره دارد و احتمالا شاهد حضور چندین شخصیت در گیم‌پلی اصلی بازی باشیم. در این فیلمنامه شاهد گفتگوهایی از سوی سایر مهاجمان مقبره‌ی اصلی به‌نام‌های Devendra و Tanvi هستیم:

طبق فیلمنامه‌ی فاش شده، Tomb Raider بعدی با نام رمزی Project Jawbreaker شناخته می‌شود و به‌عنوان یک بازی اکشن ماجراجویی در دنیای مدرن که توسط یک فاجعه‌ی مرموز تهدید می‌شود، توصیف شده است. همچنین باتوجه‌به یادداشت‌های بازیگران، تیم سازنده قصد دارد یک بازیگر اصیل بریتانیایی با حدود ۳۰ سال سن را که مشابه امیلی بلانت یا رزمند پایک باشد انتخاب کند.

لارا در مرحله جدید زندگی خود به‌طور کامل نقش خود را در میان مقبره‌ها می‌پذیرد. لارا سال‌ها در اعماق مکان‌های فراموش‌شده فرو رفت، موش و گربه را با بسیاری از مخالفان بدجنس بازی کرد و برای کشف، حفظ و محافظت از اسرار گمشده‌ی جهان تلاش کرد تا کمتر به‌دست افراد ناسالم بیفتند».

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با تیم یک گیمر در میان بگذارید.

بخوانید  معرفی Poker Face Crime Stories با مجموعه کمدی!



منبع پیش از این استودیوی کریستال داینامیکس اعلام کرده بود از اوایل سال جاری میلادی توسعه‌ی بازی بعدی Tomb Raider را با استفاده از آنریل انجین 5 شروع کرده است. دالاس دیکینسون، مدیر کل مجموعه Tomb Raider در کریستال داینامیکس، در ماه آوریل گفت که هدف این استودیو از ساخت بازی بعدی، حفظ وفاداری و ارائه‌ی یک تجربه‌ی اکشن ماجراجویی سینمایی با کیفیت بالا که طرفداران شایسته آن هستند، خواهد بود.

بازی Rise of the Tomb Raider  و لارا کرافت مشغول نگه داشتن منبع نور قرمز در ورودی مقبره

در فیلمنامه‌ی فاش شده آمده است: «لارا کرافت اکنون در صدر حرفه‌ی خود قرار دارد. زمان زنان جوان و بی‌تجربه که با مسائل مربوط‌به میراث و محاسبات خانوادگی سر و کار داشتند، گذشته است. لارا دوران کودکی خود را رها کرد و زندگی یک ماجراجو را به‌طور کامل پذیرفت. [اکنون] کار افسانه‌ای او در روزنامه‌ها ستایش و چاپ شده است. داستان‌های ماجراجویی وی به نسل جدیدی از مهاجمان مقبره الهام می‌بخشد تا به‌دنبال ثروت خود در جهان باشند.

«با گذشت سال‌ها، لارا در اوج تنها شده است. آغاز این فصل بعدی زندگی، لارا را با یک مشکل اساسی در بزرگسالی مواجه می‌کند. مواجهه با تهدیدی خیلی بزرگ که نمی‌تواند به‌تنهایی از پس آن برآید. در این ماجراجویی جدید، لارا با چالشی رو‌به‌رو می‌شود که تنها با وجود یک تیم در کنارش می‌تواند بر آن غلبه کند. بااین‌حال همکاری با دیگران برای او بیگانه است؛ چرا که او همیشه به‌تنهایی موفق بوده است. در این شرایط او یک ماهی بیرون از آب است».

استودیوی کریستال داینامیکس و مجموعه بازی Tomb Raider در بهار امسال توسط امبریسر گروپ خریداری شدند.

بخوانید  بررسی منظره یاب - One Perfect Shot