بازی های ریتمی به ارزش 125 دلار را با 16 دلار دریافت کنید



Guitar Hero ممکن است خراب باشد، اما بازی های ریتمی به مراتب عقب مانده اند. فقط نگاهی به بسته نرم افزاری Feel The Rhythm توسط Humble Bundle، که 125 دلار بازی های ریتم را با 16 دلار ارائه می دهد.

با این حال، شما همچنین می توانید بازی های کمتری را با قیمت کمتر خریداری کنید. حداقل ردیف قیمت این باندل 9 دلار است که می‌توانید بازی چند نفره سازنده موسیقی Disaster Band و ریتمیک Hell Project Arrhythemia را انتخاب کنید.

سطح متوسط ​​از 12 دلار شروع می شود که شامل بازی ریتم طنز ترومبون Champ، پلتفرمر ریتم Melody’s Escape 2 و موزیکال سیاه چال خزنده Soundfall می شود. در نهایت، می توانید ست کامل را با قیمت 16 دلار دریافت کنید. این بسته هفت بازی شامل بازی تیراندازی دوقلو Beat Hazard 3 و اکشن ماجراجویی روایی No Straight Roads است.

این جایزه به نفع First Book است، یک سازمان غیرانتفاعی که کتاب‌ها و مواد آموزشی باکیفیت را به کودکانی که در فقر زندگی می‌کنند ارائه می‌کند. مثل همیشه، می توانید پرداخت خود را برای طرح بین خیریه، توسعه دهندگان و خود Humble تقسیم کنید.

می‌توانید همه این بازی‌ها را در Steam برای رایانه شخصی بازخرید کنید، و سه تا از بازی‌های ارائه شده قابل پخش در Steam Deck تأیید شده‌اند. باندل در 17 می به پایان می رسد، بنابراین اگر به دنبال یک بازی ریتم خوب هستید، حتماً قبل از آن آن را بگیرید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  Nightmare Dungeons در Diablo 4 قبل از فصل 1 تقویت زیادی خواهد داشت
تحریریه مجله بازی یک گیمر