تقریباً یک بازی اسپین آف Last Of Us از استودیوی دیگری درباره مادر الی وجود داشت

اندازه:

البته بازی اسپین آف اتفاق نیفتاد و دراکمن توضیح داد که در نهایت با ایده ساخت یک داستان لایو اکشن درباره آنا به جانسون نزدیک شد و گفت: «با اشلی جانسون درباره نقش اصلی او صحبت می کردم. ، و ما هر دو مشغول بودیم، بنابراین از هم پاشید.” با این حال، وقتی نوبت به ساخت سریال HBO رسید، دراکمن گفت که ایده خود را فراموش کرده تا زمانی که با Mazin آشنا شد و در نهایت به جای آن برای قسمت 9 اقتباس شد.

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

در طی یک کنفرانس مطبوعاتی اخیر، دراکمن و کریگ مازین، مجری برنامه درباره اپیزود 9 و بازگشت بازیگر اصلی The Last of Us اشلی جانسون، که نقش الی در بازی ها را بازی می کرد، صحبت کردند. در قسمت پایانی سریال، جانسون نقش مادر الی، آنا را در فلش بک ها بازی می کند که در آن زمان الی را باردار بود.

بخوانید  Critique du film You Are Me et Wasp Quantum Mania (2023). Sonnette d'alarme pour Marvel ?

نویسنده اضافه کرد که پس از از بین رفتن این ایده، گفتگوهایی با استودیو دیگری برای توسعه داستان او به عنوان یک بازی جدید The Last of Us (از طریق سرگرمی هفتگی). مطالب برای این نوشته شده بود که بگوییم پدر الی کیست و داستان با تولد الی به پایان می رسید. اما وقتی از دراکمن در مورد هویت پدر الی پرسیده شد که در هر دو بازی یک راز باقی مانده است، دراکمن گفت: “من از گفتن چیزی در مورد آن مردد هستم زیرا همانطور که بارها آن را کشف کردم، داستان هایی که فکر می کنم شکست هستند و هرگز نخواهم کرد. نور روز را ببین، گاهی من نور روز را خواهم دید.»

نیل دراکمن، نویسنده HBO The Last of Us فاش کرد که پس از انتشار اولین بازی The Last of Us، صحبت هایی در مورد انجام یک اسپین آف با بازی آنا، مادر الی صورت گرفته است.

در کنار تلافی اشلی جانسون، اپیزود نهم سریال The Last of Us شبکه HBO، فیلم کوتاه دیگری از یک بازیگر اصلی بازی های ویدیویی را به نمایش می گذارد.

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید
شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی

در حال پخش: شکست قسمت 8 The Last Of Us: Ellie به جنگ دیوید و آدمخوارها می رود

ثبت نام کنید یا وارد شوید

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.

دراکمن فاش کرد که بعد از اینکه Naughty Dog بازی اول را به پایان رساند، ایده ای برای یک انیمیشن کوتاه با بازی آنا وجود داشت و او حتی یک فیلمنامه کوتاه درباره نحوه زایمان و گاز گرفتن او در همان زمان نوشت، اما مطمئن نبود که الی نیز آلوده شده است. دراکمن گفت: «این فقط به یک درام شخصیتی کوچک تبدیل شد که احساس می‌کرد در مورد همان مضامین عشق والدین به فرزندشان و همه چیزهایی است که شما حاضرید انجام دهید، حتی وقتی در آستانه مرگ هستید.

بخوانید  تاریخ انتشار احتمالی GTA 6 مشخص شده است

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.