ساخت انیمه کرید سایر اسپین آف های فرانچایز راکی

در آخر اخبار سینما و تلویزیون، دنیای کرید و سری راکی ​​گسترش خواهد یافت. ددلاین گزارش داد که پس از موفقیت تجاری عظیم Creed 3، آمازون و MGM اکنون به دنبال اسپین آف هایی بر اساس فرنچایزهای Creed و Rocky هستند. بر اساس این گزارش، فیلم Creed احتمالا زیر نظر آمازون به دنیای سینمایی تبدیل خواهد شد و بر این اساس شاهد ساخت فیلم ها و سریال هایی بر اساس سری Creed خواهیم بود.

رابرت لاتون با همکاری ام جی ام وظیفه نوشتن فیلمنامه دراگو را بر عهده گرفت که قرار بود به دلیل سادگی عنوان رسمی آن باشد که بیشتر به فیلم های راکی ​​وفادار باشد. از سوی دیگر، مایکل بی جردن، بازیگر نقش آدونیس کرید، ماه گذشته در مصاحبه ای درباره ساخت فیلم کرید 4 اعلام کرد که با توجه به موفقیت گسترده فیلم کرید 3، به نظر می رسد ساخت این فیلم ساخته شود. فیلم Creed 4 در آینده در دستور کار آمازون و MGM قرار خواهد گرفت.

آمازون و ام جی ام به دنبال گسترش دنیای کرید و سری راکی ​​هستند و برای این منظور به دنبال انیمه و اسپین آف هایی بر اساس آن هستند.

در نهایت پروژه ای با محوریت شخصیت آمارا کرید با میلا دیویس کنت، دختر آدونیس کرید نیز در دست ساخت است. با توجه به اینکه جردن خود از طرفداران سرسخت انیمه است و دختر آدونیس نقش مهمی در داستان Creed 3 ایفا کرده است، احتمالاً بیشتر در مورد این دو پروژه خواهیم شنید. در خارج از جهان مرتبط با فیلم‌های کرید، اسپین‌آف Drago نیز در دست ساخت است که بر ایوان دراگو و پسرش ویکتور دراگو تمرکز دارد. هر دو شخصیت در کرید 2 و کرید 3 ظاهر شدند.

بخوانید  دستور العمل Disney Dreamlight Valley Buñuelos
ددلاین می‌گوید که همه چیز هنوز در مراحل اولیه توسعه است، اما مایکل بی جردن، بازیگر و فیلم‌ساز، طی سال‌ها برای پروژه‌های مختلف مبتنی بر کرید و مرتبط با فیلم‌ها گردهمایی‌هایی داشته است. در حال حاضر هیچ چیز قطعی نیست، اما ددلاین می گوید که یک سریال انیمیشنی بر اساس فیلم کرید در دست ساخت است که به اسپین آف راکی ​​پیوند می خورد و یک سریال لایو اکشن بر اساس کیهان. راکی ​​می تواند در دست ساخت باشد.

دعوای راکی ​​و دراگو در فیلم Rocky IV

تحریریه مجله بازی یک گیمر