برنامه اولیه توسعه دهنده برای توسعه Gears of War 4 با دوربین اول شخص

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

سری بازی‌های Gears of War در سال‌های اخیر به دلیل عدم تمایل سازندگان به تغییر فرمول اصلی بازی که با اولین عرضه این سری در سال 2006 شکل گرفت، مورد انتقاد طرفداران قرار گرفته است. ، امکان تغییر بزرگ در فرمول ساخت این آدرس IP وجود داشت.

به گفته یکی از سازندگان سه گانه Gears of War، قسمت چهارم این مجموعه در ابتدا قرار بود یک تیراندازی اول شخص باشد.

با این حال، این برنامه قبل از مایکروسافت بود که Gears of War IP را بدست آورد و توسعه نسخه های بعدی آن را به استودیوی The Coalition سپرد. آخرین گزارش ها ادعا می کنند که استودیوی Coalition در حال حاضر روی Gears 6 کار می کند و برای چندین توسعه دهنده ارشد تبلیغ کرده است. طبق شایعات دیگر، مجموعه بازسازی شده از سه گانه اصلی Gears of War در حال توسعه است.

بلزینسکی گفت: «می توانم به شما بگویم که در حال بررسی توسعه نسخه چهارم با زاویه دوربین اول شخص بودم. آیا می توانید تصور کنید که یک ملخ صحرا را با اره برقی به صورت اول شخص بکشید؟

کلیف بلزینسکی که سه‌گانه اصلی Gears of War را در Epic Games توسعه داد، اخیراً در پادکست XboxEra ظاهر شد و در مورد برنامه اولیه توسعه‌دهندگان برای Gears of War 4 صحبت کرد. به گفته سازنده، سازندگان در ابتدا قصد داشتند تا اپوس چهارم را یک بازی بسازند. تیراندازی اول شخص، که می توانست به طور قابل توجهی فرمول تثبیت شده سری را تغییر دهد.

بخوانید  Razer موس های گیمینگ جدید، Cobra Pro بی سیم و Cobra اقتصادی را عرضه می کند
تحریریه مجله بازی یک گیمر