نیل دراکمن درباره نقدهای منفی درباره The Last of Us قسمت 2: “من اهمیتی نمی دهم”

با نگاهی به آینده، فصل دوم The Last of Us تمام رویدادهای دنباله بازی ویدیویی را پوشش نخواهد داد. مازین تایید نکرد که چند فصل مورد نیاز است، اما گفت که بیش از یک فصل خواهد بود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

این احتمال وجود دارد که فیلمبرداری فصل دوم The Last of Us اواخر امسال آغاز شود. فینال فصل 1 دیشب، 12 مارس پخش شد. ستاره پدرو پاسکال در مورد اپیزود و انتخاب جوئل در ویدئویی از پشت صحنه صحبت کرد.

دراکمن گفت: برای من مهم نیست QG وقتی از او پرسیده شد که چگونه بخش کوچکی از بازیکنان اصلاً جریان داستان را در The Last of Us: Part 2 دوست ندارند. با هر روز.”

نفس خود را حبس نکنید که فصل بعدی سریال The Last of Us شبکه HBO همه چیز را برای رسیدگی به انتقادات دنباله بازی ویدیویی تغییر خواهد داد. نیل دراکمن، یکی از خالقان سریال، اصلاً نگران نظرات قسمت 2 نیست.

کریگ مازین، یکی از خالقان نمایش The Last of Us، دراکمن را با ذکر این نکته که حداقل بینندگان از نظر احساسی سرمایه گذاری می کنند، دنبال کرد. مزین گفت: «تا حدی که خطوط داستانی مردم را عصبانی، گیج، ناامید یا عصبانی می کند. “خب، حدس می‌زنم که این به بدترین نتیجه ممکن، که بی‌تفاوتی است، ارجحیت دارد.”

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  باکس آفیس Dune 2: این فیلم در اولین آخر هفته خود چقدر می تواند درآمد داشته باشد