باکس آفیس Dune 2: این فیلم در اولین آخر هفته خود چقدر می تواند درآمد داشته باشد

Dune: Part II در اول مارس اکران می شود، اما انتظار می رود این فیلم علمی-تخیلی پر ستاره در آخر هفته افتتاحیه خود چقدر درآمد داشته باشد؟

به گزارش ورایتی، انتظار می‌رود این فیلم در آخر هفته اکران خود تنها در ایالات متحده بین 60 تا 80 میلیون دلار فروش کند. اگر بتواند به این ارتفاعات برسد، اولین فیلمی خواهد بود که در اولین آخر هفته اکرانش 50 میلیون دلار از زمان پنج شب در فردی در اکتبر 2023 به فروش می رساند.

برای مقایسه، فیلم Dune در سال 2021 برای افتتاحیه آخر هفته خود 41 میلیون دلار در ایالات متحده به دست آورد، سپس در طول نمایش جهانی خود 400 میلیون دلار به دست آورد. این فیلم به طور همزمان در سینماها و در مکس (که در آن زمان با نام HBO Max شناخته می شد) به دلیل بیماری همه گیر منتشر شد.

در فیلم Dune: Part II، تیموتی شالامه، زندایا، ربکا فرگوسن، آستین باتلر، فلورانس پوگ، خاویر باردم، کریستوفر واکن، استلان اسکارسگارد، لی سیدوکس و شارلوت رمپلینگ به ایفای نقش پرداخته‌اند. دنیس ویلنوو به کارگردانی بازگشت.

فیلم Dune: Part II در ابتدا برای اکران در نوامبر 2023 برنامه ریزی شده بود، اما برادران وارنر. تصمیم گرفت تا فیلم را تا ماه مارس به تعویق بیندازد تا به فیلم در سال 2024 بهتر عمل کند. وقتی اعتصابات ادامه یافت، بازیگران از انجام تبلیغات منع شدند. و با فیلمی که تعداد زیادی ستاره بزرگ مانند Dune: Part II در آن حضور دارند، همین کافی بود تا استودیو را به تاخیر انداخت.

بخوانید  ببینید GTA 6 چگونه با Vice City اصلی و زندگی واقعی فلوریدا مقایسه می شود

علاوه بر این، مادام وب سونی در روز ولنتاین در سینماها اکران شد و نصف فیلم جدید باب مارلی برای آخر هفته افتتاحیه آن درآمد داشت.

تحریریه مجله بازی یک گیمر