آگاهی Konami از تقاضای طرفداران برای یک بازی جدید Castlevania

زمان زیادی از عرضه آخرین بازی اصلی سری Castlevania می گذرد و این سری یکی از سریال های بسیاری است که توسط کمپانی ژاپنی کونامی به فراموشی سپرده شده است. البته در سال های اخیر شاهد حرکت در سری Castlevania بوده ایم و انیمه اقتباسی ساخته شده توسط نتفلیکس با استقبال کاربران مواجه شده است.

یکی از منابع داخلی کونامی می گوید که این شرکت می داند که طرفداران چیزهای بیشتری از سری Castlevania می خواهند.

او افزود: “ما همچنین Rondo of Blood و Smoofy Shab را برای طرفداران پلی استیشن و موبایل خود و Grimoire of Souls را در Apple Arcade منتشر کردیم تا تاریخ این سری را جشن بگیریم.” اما می دانیم که هواداران همیشه چیزهای بیشتری می خواهند و ما هم همینطور. بنابراین رد کردن این فرصت برای داشتن یک کراس اوور با سلول‌های مرده غیرممکن بود.”

اگرچه انتشار مجدد نسخه های قدیمی خوب است، اما اساساً طرفداران خواهان برداشت جدیدی از سری Castlevania هستند و ظاهراً این خیلی دور از دسترس نیست. شایعات حاکی از آن است که بازی جدید Castlevania در دست ساخت است و در E3 2023 در کنار نسخه بازسازی شده Metal Gear Solid 3 معرفی خواهد شد.

به تازگی سوتومو تانیگوچی کونامی در مصاحبه‌ای با رسانه‌های IGN اعلام کرد که این شرکت از هیجان و اشتیاق طرفداران آنلاین آگاه است و این موضوع برای شرکت بسیار انگیزه‌بخش است: «ما با مجموعه Castlevania Anniversary و Castlevania Advance Collection سعی کردیم بازی‌هایی بسازیم که مردم دوست داشتند. و برای آنها محبوب بودند، بیایید آنها را برگردانیم.

بخوانید  عملکرد درخشان مورتال کامبت ۱ در زمینه فروش

همچنین کونامی چند بازی قدیمی از این سری را در قالب دو مجموعه منتشر کرده است. سرانجام قرار است با همکاری Motion Twin بسته الحاقی Return to Castlevania برای Dead Cells منتشر شود. اما این شرکت می داند که طرفداران همیشه چیزهای بیشتری از مجموعه می خواهند.