انتشار اولین تریلر فصل دوم سریال خرس اعلام ماه پخش

تیرماه امسال بود FX و Hulu از تمدید سریال The Bear برای فصل دوم خبر دادند. حالا طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، زمان تقریبی بازگشت این سریال کمدی درام مشخص شده است. شبکه FX در جریان مراسم اسکار 2023 اولین تریلر فصل دوم سریال The Bear را منتشر کرد که در آن شاهد بازگشت شخصیت های اصلی داستان هستیم و در ادامه می توانید این تریلر- تبلیغ کوتاه را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

مقاله مرتبط:

The Bear داستان سرآشپز جوانی به نام کارمن برزاتو را دنبال می کند که پس از خودکشی برادرش به خانه در شیکاگو باز می گردد تا ساندویچ فروشی ایتالیایی خانواده را تصاحب کند. جرمی آلن وایت، ابن ماس باچراک، آیو آدبیری، لیونل بویس، لیزا کولون زایاس، متی متسون، ابی الیوت، الیور پلات، کریس وایتسک، ادوین لی گیبسون، خوزه سروانتس و کوری هندریکس.از جمله بازیگران حاضر در سریال خرس هستند و به ایفای نقش پرداخته اند.

در پایان اولین تریلر فصل دوم سریال The Bear مشخص شد که پخش فصل دوم این سریال کمدی-درام در ژوئن 2023 (ژوئن 2023) از طریق برنامه FX on Hulu در شبکه Hulu آغاز خواهد شد. خرس توسط کریستوفر استورر و جوآنا کالو ساخته شده است که برای فصل دوم سریال کمدی-درام بازگشته اند. می توان انتظار داشت که فصل دوم سریال خرس مانند فصل اول در 8 قسمت تولید و پخش شود.

در جریان جوایز اسکار 2023، شبکه FX اولین تریلر فصل دوم The Bear را منتشر کرد که قرار است در پایان ماه پخش شود.

بخوانید  Diablo 4 - راهنمای معاوضه اسلحه بربر و تخصص بربرها