تعداد قسمت های سریال پنگوئن ساخته مت ریوز را مشخص کنید

همچنین یک سریال ترسناک با محوریت بیمارستان Arkham و چندین پروژه اعلام‌نشده وجود دارد که با دیگر شخصیت‌های شرور از کمیک‌های بتمن، از جمله سایر اسپین‌آف‌های دنیای فیلم بتمن، که همگی خارج از دنیای اصلی DC و تحت New DC هستند، سروکار دارند. Cinematic Universe Plan لیبل DC Elseworlds منتشر خواهد شد و برای سال‌های آینده در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت.

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

Laverne LeFrank تهیه کننده سریال Impulse و Agents of SHIELD به عنوان شورانر و فیلمنامه نویس این سریال شناخته می شود. دیلن کلارک، مت ریوز، کالین فرل، دنیل پیسکی، آدام کسان و رافی کرون از دیگر تهیه کنندگان این پروژه هستند. کریگ زوبل که پیش از این قسمت‌هایی از سریال را کارگردانی کرده بود باقی ماندهوی Westworld، Mare of Easttown و The Hunt را در کارنامه خود دارد، به عنوان کارگردان و تهیه کننده دو قسمت اول سریال پنگوئن، در مراحل تولید این پروژه حضور خواهد داشت.

طی مصاحبه اخیر فرل با مجله تنوعبازیگر 48 ساله شخصیت ازوالاد کابلپات/پنگوئن اعلام کرد که این سریال در حال حاضر برای هشت قسمت حدودا یک ساعته در نظر گرفته شده است. فرل توضیح می دهد:

اطلاعات بیشتری در مورد سریال HBO Max هنوز در دسترس نیست، اما ریوز از آثار کلاسیکی مانند جمعه خوب (1980) و صورت زخمی (1983) به عنوان الهام‌بخش این سریال برای به تصویر کشیدن ظهور پنگوئن نام می‌برد.

کالین فرل، بازیگر نقش پنگوئن در سریال اسپین آف بتمن، تعداد قسمت های آن سریال را با طرفداران به اشتراک گذاشت.

کالین فارل در نقش پنگوئن در فیلم بتمن

“[این داستان] این فیلم بر ظهور و ظهور جد کابلپات در خلاء ایجاد شده پس از قتل کارمین فالکون تمرکز دارد. ایده مت [ریوز] این است که سریال پنگوئن یک هفته پس از پایان داستان بتمن تنظیم شد و اگر [این پروژه] اگر کارمان را خوب انجام می دادیم، اگر استقبال کافی بود و اگر بود موفق بود [پنگوئن] توانسته توجه عموم را به خود جلب کند، فصل دوم این پروژه ساخته شده و اتفاقات پس از پایان آن رخ می دهد [سریال پنگوئن شبکه‌ی HBO] خواهد گفت”.

اگرچه ظاهرا صحنه های فیلمبرداری سریال پنگوئن از جهان بر اساس فیلم بتمن است مت ریوز ادامه داره ولی الان کالین فرل بازیگر نامزد اسکار بازیگر نقش پنگوئن در این سریال اطلاعات جدیدی از این اقتباس از دنیای اموات جنایتکار گاتهام منتشر کرده است.