ترکیب ژانویه Humble Choice دارای 8 بازی عالی است



اولین دسته از انتخاب متواضعانه بازی‌های سال 2023 اینجاست – و این خیلی دردناک است. Humble اغلب مجموعه‌های انتخابی ماهانه خود را با بازی‌های کامپیوتری عالی پر می‌کند، اما مجموعه این ماه با یکی از بهترین شوترهای اول شخص سال‌های اخیر، یک بازی محبوب اسکیت‌بردینگ، و چندین بازی نقش‌آفرینی. عالی، همه بدون هزینه اضافی برای مشترکین Humble است. ‘انتخاب.

عنوان برجسته این ماه Hunble Choice تیراندازی بی رحمانه و سریع است سرنوشت ابدی. فیل هورنشاو در بررسی Doom Eternal از GameSpot به بازی امتیاز 8/10 داد. او می‌نویسد: «مبارزه Doom Eternal، همراه با تحرک بهبودیافته و طراحی سطح غنی از گزینه‌ها، تعداد زیادی از لحظات سفید را ایجاد می‌کند که هر چیزی را که باعث شده Doom 2016 به خوبی کار کند، ارتقا می‌دهد.» او می‌نویسد.

نیز وجود دارد جهانی OlliOlli، یک بازی اسکیت‌بردی عالی که نامزد بهترین بازی ورزشی/مسابقه‌ای در The Game Awards 2022 شد. در حالی که اصلی‌ترین گیم‌پلی اسکیت‌بردینگ در مورد ترکیب ترکیب‌های نازک است، در OlliOlli World کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. بازیکنان شخصیت خود را می‌سازند، سپس در دنیای Radlandia اسکیت می‌روند، با شخصیت‌های جدید ملاقات می‌کنند، ماموریت‌های جانبی را انجام می‌دهند و سطوح پیچیده بازی را کاوش می‌کنند.

برای کسانی که می خواهند چیزی برای بازی با دوستان خود داشته باشند، RPG بقای تعاونی وجود دارد. قبایل میدگارد تیم‌هایی متشکل از 10 بازیکن با هیولاها مبارزه می‌کنند، منابع را جمع‌آوری می‌کنند و پایگاه‌هایی می‌سازند تا از هجوم هیولاهای افسانه‌ای، آب‌وهوای شدید و سایر خطرات ناشی از راگناروک جان سالم به در ببرند.

بخوانید  مشخص شده است که توسعه دهنده Borderlands راه خود را از Embriser جدا کرده است

مجموعه Humble Choice این ماه همچنین شامل تعداد انگشت شماری RPG و بازی های اکشن ماجراجویی مانند Tactical Sci-Fi RPG می شود. ببند، سیم کارت زندگی خنک زندگی هوکو، و فانتزی تاریک اکشن ماجراجویی مار دزد. تکمیل کننده لیست، ماجراجویی ماسهبازی رنگارنگ است رشد: آهنگ Evertree، و ریز ریز کردن کانن، که قهرمان فانتزی نمادین Conan the Barbarian را دوباره به عنوان یک کارتون هک اند اسلش تصور می کند.

اعضای Humble Choice می‌توانند در حال حاضر هر هشت بازی را بدون هزینه اضافی دانلود کنند و برای همیشه از آن شما می‌مانند. علاوه بر بازی‌های رایانه‌ای رایگان ماهانه، اعضای Humble Choice همچنین به کتابخانه چرخشی بازی‌های رایانه شخصی و قیمت‌های فروش انحصاری اقلام فروشگاه آنلاین Humble با تنها 12 دلار در ماه دسترسی دارند.

بازی های انتخاب حقیر ژانویه 2023

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.