تصویر و تیزر جدید فیلم Godzilla x Kong منتشر شد تریلر جدیدی در راه است


برادران وارنر به تازگی تیزر و عکسی از تاریخ انتشار تریلر آینده منتشر شده است Godzilla x Kong: New Kingdom تایید و معرفی شد.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونزمان پخش تریلر بعدی بازی Godzilla vs. کنگ مشخص شده است. برادران وارنر به تازگی یک تیزر برای Godzilla x Kong: The New Empire منتشر شده است که می توانید آن را در یوتیوب و همراه با Super Bowl تماشا کنید و حاوی فیلم رسمی زیادی نیست. به هر حال، این تیزر پایانی تایید می کند که تریلر جدید Godzilla x Kong در روز چهارشنبه این هفته منتشر خواهد شد.

علاوه بر این، تصویر جدیدی از فیلم Godzilla x Kong: The New Empire توسط مجله Empire منتشر شده است که در آن گودزیلا و کونگ در صحرا دیده می شوند، جایی که قرار است برای مبارزه با اسکار کینگ متحد شوند.

گودزیلا و کنگ در صحرا در فیلم Godzilla x Kong: The New Empire

طبق خلاصه داستان منتشر شده، وقایع Godzilla x Kong: The New Empire پس از وقایع Godzilla vs. کنگ گودزیلا و کونگ را دنبال می‌کند که با تهدیدی جدید، ناشناخته و پنهان مواجه می‌شوند که بر دنیای ما نازل شده است و گودزیلا و کونگ به تنهایی قادر به شکست آن نیستند و وجود خود و ما را زیر سوال می‌برند. این خلاصه از طرفداران دعوت می کند تا به نبرد با هیولاهای غول پیکری که زندگی انسان ها به آنها مرتبط است ادامه دهند.

برایان تایری هنری، کیلی هاتل، ربکا هال، دن استیونز، فالا چن، الکس فرنس و ریچل هاوس آنها از جمله بازیگران حاضر در فیلم Godzilla x Kong: The New Empire هستند و به ایفای نقش پرداختند. آدام وینگاردکارگردان فیلم Godzilla vs Kong کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. تری روسیو، جرمی اسلیتر و سایمون برت آنها وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Godzilla x Kong: The New Empire را بر عهده داشتند.

بخوانید  قرارداد 10 ساله مایکروسافت برای انتشار بازی های خود در سرویس ابری Boosteroid

فیلم Godzilla x Kong: The New Kingdom در تاریخ 29 مارس 2024 (10 آوریل 1403) در سینماها اکران خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر