جمجمه و استخوان – نحوه سوار شدن بر کشتی های دشمن


راه های مختلفی برای انجام نبرد دریایی در Skull and Bones وجود دارد. ساده‌ترین و رایج‌ترین روش نبردی که احتمالاً از آن استفاده می‌کنید این است که به سادگی یک کشتی را از سلامت کامل تخلیه کنید و آن را غرق کنید و به شما این امکان را می‌دهد که غنایم آن را از لاشه هواپیما جمع آوری کنید. با این حال، یک راه ثانویه برای جمع آوری غارت از کشتی دشمن وجود دارد: سوار شدن به آن.

سوار شدن بر کشتی دشمن در واقع می‌تواند به شما غنایم بیشتری نسبت به غرق کردن آن بدهد. گاهی اوقات غارت هایی در کشتی ها پنهان می شود که تنها با سوار شدن به آنها می توان به دست آورد. البته، سوار شدن می تواند زمان و تلاش بیشتری نسبت به شلیک چند توپ به پهلوی کشتی دشمن ببرد، بنابراین هر روش مبارزه دارای مزایا و معایبی است.

در حال پخش: جمجمه و استخوان ها: همه چیزهایی که باید بدانید

با این حال، قبل از اینکه بتوانید این تصمیم را بگیرید، باید بدانید که چگونه به طور موثر در کشتی دشمن در Skull and Bones سوار شوید.

سوار شدن بر کشتی های دشمن در Skull and Bones

فرآیند سوار شدن به کشتی بسیار ساده است، زمانی که متوجه شوید چه کاری باید انجام شود. برای نزدیک شدن صحیح به کشتی دشمن مراحل زیر را دنبال کنید:

  • اگزوز یکی با بیش از نیمی از HP خود عرضه شود با شلیک توپ به آن، کوبیدن آن و غیره.
  • زمانی که نیمی از HP آن تمام شد به کشتی نزدیک شوید و کشتی خود را روی آن قرار دهید سمت راست یا پورت.
  • هدف گیری کنید با توپ‌هایتان طوری که انگار می‌خواهید شلیک کنید، اما در عوض به دنبال یک عبارت سریع روی صفحه باشید “شب سوار شدن خدمه.”
  • دکمه مورد نیاز در کنار فرمان را فشار دهید (R در PC/Y در Xbox/Triangle در PS5).
  • پس از فشار دادن دکمه، کشتی شما چندین شلیک می کند طناب با قلاب در پایان آنها
  • برای سوار شدن موفقیت آمیز به کشتی، باید حداقل یکی از این قلاب ها چسبیدن به بدنه دشمن باید باشی به اندازه کافی نزدیک بنابراین قلاب ها می توانند برسند.
  • اگر به کشتی بچسبید، صحنه‌ای پخش می‌شود که خدمه‌تان را در حال تکان خوردن در اطراف کشتی نشان می‌دهد. سپس یک منوی پاداش ظاهر می شود که به شما این امکان را می دهد مقداری یا تمام غنایم کشتی دشمن را بگیرید.
بخوانید  19 فریم بر ثانیه و تیراندازی سوم شخص در سال 2023 و بعد از آن
دکمه Crew Boarding مورد نیاز برای شروع فرآیند سوار شدن را فشار دهید.
دکمه Crew Boarding مورد نیاز برای شروع فرآیند سوار شدن را فشار دهید.

احتمالاً برای کند کردن روند سوار شدن به چند تلاش نیاز است، زیرا نکات ظریفی برای یادگیری وجود دارد. به عنوان مثال طناب هایی که کشتی شما پرتاب می کند فقط می توانند مسافت مشخصی را طی کنند و اگر کشتی شما در حال حرکت است باید آنها را در جهت درست هدایت کنید. بعلاوه، تنها زمانی سوار شدن به کشتی دشمن را توصیه می کنم که در یک نبرد تن به تن هستید، زیرا سوار شدن به کشتی های دشمن دیگر که به سمت شما شلیک می کنند می تواند به میزان قابل توجهی HP کشتی شما را کاهش دهد.

سوار شدن موفقیت آمیز به کشتی دشمن می تواند به شما منابع ارزشمندی مانند چدن (که برای ساخت شمش های چدن استفاده می شود)، چرخ دنده ها، توپ ها، گلوله های توپ و انواع مختلف ارز به شما پاداش دهد. مراقب باشید با استفاده از تمام این منابع اضافی از حد وزن موجودی کشتی خود تجاوز نکنید، زیرا هر چه وزن بیشتری حمل کنید، استقامت خدمه شما بسیار سریعتر از بین می رود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر