قرارداد 10 ساله مایکروسافت برای انتشار بازی های خود در سرویس ابری Boosteroid

لازم به ذکر است که بوستروئید عمدتاً در کیف و خارکف واقع شده است و علیرغم آسیب موشک های روسی به دو دفتر این شرکت در خارکف، بوستروئید همچنان به رشد خود ادامه می دهد. جنگ 13 ماه است که ادامه دارد. در سال 2023، این پلتفرم سرویس بازی ابری خود را به مک، کروم بوک و سایر دستگاه ها اضافه کرد.

مایکروسافت قراردادی 10 ساله با پلتفرم بازی ابری Boosteroid امضا کرده تا بازی های رایانه شخصی خود را به این پلتفرم بیاورد.

تیم توسعه نرم افزار Boostroid در اوکراین واقع شده است و در حال حاضر بیش از 4 میلیون کاربر این بزرگترین ارائه دهنده مستقل بازی های ابری در جهان است. این همکاری باعث می شود مجموعه کیسه های خدمات بیش از 150 میلیون بازیکن اضافی در دسترس خواهند بود. فیل اسپنسرمدیر عامل بخش بازی مایکروسافت در مورد این همکاری گفت:

مایکروسافت قراردادی 10 ساله با Boosteroid برای اضافه کردن بازی‌های PC و Xbox شخص اول به پلتفرم بازی‌های ابری خود اعلام کرد. این معرفی با انتشار پستی در وب سایت خبری مایکروسافت اعلام شد که در آن تایید شد که این بازی ها شامل آثار اکتیویژن بلیزارد مانند سری Call of Duty هستند.

ایوان چوایچنکومدیرعامل Boosteroid همچنین توضیح داد که هدف از ایجاد این پلتفرم «دادن فرصتی به بازیکنان برای کشف آثار مورد علاقه خود در هر دستگاه در دسترس» است و این همکاری با Redmondis گام دیگری در این مسیر است. وی افزود: “همچنین با تیم توسعه مستقر در اوکراین، ما از تعهد مستمر مایکروسافت به اوکراین قدردانی می کنیم و در حال کار با هم بر روی ابتکاری هستیم که به جامعه توسعه دهندگان محلی ما کمک می کند تا در بهبود اقتصاد کشور سرمایه گذاری بیشتری کنند.” .

بخوانید  Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 - Kept You Waiting, Huh?

“ما به قدرت بازی‌ها برای گرد هم آوردن افراد اعتقاد داریم. به همین دلیل ایکس‌باکس متعهد است که راه‌های بیشتری برای بازی‌های مورد علاقه خود در دستگاه‌های مختلف در اختیار همه قرار دهد. بازی‌های Xbox PC را برای کاربران Boostroid، از جمله عناوین Activision Blizzard مانند Call of Duty، زمانی که بسته شدن معامله گام دیگری برای تحقق این چشم انداز است.”

تحریریه مجله بازی یک گیمر