تریلر سریال تلویزیونی جدید از کارگردانان انتقام جویان Citadel با اکشن فراوان از راه رسید

سیتادل در 28 آوریل پخش خواهد شد.

در دیگر اخبار استودیو آمازون، Creed III این آخر هفته افتتاح شد و بهترین شروع تاریخ ایالات متحده را برای یک فیلم ورزشی داشت. در همین حال، حلقه های قدرت آمازون در حال حاضر برای فصل دوم فیلمبرداری می شود.

استودیو آمازون اولین تریلر سیتادل را منتشر کرده است، یک سریال جاسوسی آینده با بازی ریچارد مدن، بازیگر سریال بازی تاج و تخت و مارول و پریانکا چوپرا جوناس. تریلر گستره وسیع و خط داستانی پرمخاطره نمایش را تنظیم می کند. این سریال توسط جو و آنتونی روسو، دو نفره کارگردان فیلم‌های انتقام‌جویان مارول، تهیه‌شده است.

مدن و چوپرا جوناس نقش عوامل سیتادل را بازی می کنند، یک آژانس جاسوسی وفادار به هیچ کشوری. هشت سال قبل از شروع سریال، یکی دیگر از ماموران سیتادل دو بار از آنها عبور کرده است و از اینجاست که درام شروع می شود. برای دیدن بازی Madden و Chopra Jonss به تریلر زیر نگاه کنید. در این سریال استنلی توچی نیز نقش آفرینی می کند.

در ماه سپتامبر، گزارش شد که تولید سیتادل با مشکلات عمده‌ای روبه‌رو است، به طوری که حدود نیمی از تیم خلاق پروژه را به دلیل تفاوت در دیدگاه با آنچه برادران روسو در ذهن داشتند، ترک کردند.

همچنین گزارش شده است که سیتادل دومین سریال تلویزیونی پرهزینه تمام دوران است و بعد از سریال دیگری از آمازون، ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت، دومین سریال تلویزیونی است. به دلیل تفاوت‌های خلاقانه گزارش‌شده، آمازون ۷۵ میلیون دلار اضافی برای فیلم‌برداری مجدد و برنامه‌نویسی دیگر پرداخت کرد که بودجه فصل ۱ را به ۲۵۰ میلیون دلار رساند.

بخوانید  قابلیت تعیین ماه انتشار بازی Diablo 4

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.