قابلیت تعیین ماه انتشار بازی Diablo 4

نظرت چیه عزیزم؟ از Diablo 4 چه انتظاری دارید؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر به اشتراک بگذارید.

به تازگی نیک بیکر او این ادعا را در پادکست XboxEra مطرح کرد. از سوی دیگر وب سایت Windows Central در گزارش خود به نقل از منابع خود این موضوع را تایید کرده است. ظاهرا سازندگان قصد دارند از تاریخ انتشار رسمی این بازی در مراسم Game Awards امسال در ماه دسامبر رونمایی کنند. بر اساس گزارشی از Windows Central، به نظر می‌رسد بلیزارد در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی یک کمپین تبلیغاتی و بازاریابی بزرگ برای این بازی مورد انتظار است که با معرفی رسمی Diablo 4 در رویداد مذکور آغاز خواهد شد.

طبق شایعات جدید، بلیزارد قصد دارد بازی را از تاریخ انتشار رسمی منتشر کند دیابلو 4 این بازی در رویداد The Game Awards رونمایی شد ذره برای جسم مستقیم در بهار سال آینده منتشر می شود.

قهرمانان چهار کلاس بازی Diablo 4

طرفداران دنیای بازی های ویدیویی در سال 2023 روز پرمشغله ای خواهند داشت. سال آینده آثار مختلفی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت که در میان آنها نام های درخشانی مانند Resident Evil 4 Remake و Dead Space وجود دارد. بدون شک بازی Diablo 4 نیز در لیست مورد انتظارترین آثاری قرار دارد که سال آینده منتشر می شود. در حال حاضر بلیزارد تاریخ انتشار رسمی این اثر را اعلام نکرده است.

اکنون با ادامه آخرین اخبار دنیای بازی، جزئیات جدیدی از تاریخ عرضه Diablo 4 فاش و منتشر شده است. به نظر می رسد بلیزارد در تلاش است تا دیابلو 4 را در آوریل 2023 (بین 12 فرودین تا 10 می 1402) به طور رسمی راه اندازی کند.

بخوانید  مجموعه Office Complete در آمازون تخفیف زیادی دریافت می کند

بازی Diablo 4 برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S و PC منتشر خواهند شد.

علاوه بر موارد فوق، پیش فروش دیابلو 4 نیز در طول این رویداد آغاز خواهد شد. علاوه بر موارد ذکر شده، چندین نسخه فیزیکی و دیجیتالی Diablo 4 به همراه اعلام رسمی تاریخ عرضه رونمایی خواهد شد. Windows Central در گزارش خود ادعا می کند افرادی که بازی را پیش خرید می کنند به نسخه بتای بازی دسترسی خواهند داشت که در فوریه 2023 منتشر خواهد شد. علاوه بر این، بلیزارد در گذشته تایید کرده بود که این بازی از یک الگوی فصلی پیروی می کند. رهایی. طبق گزارش Windows Central، فصل اول این بازی چند ماه پس از انتشار رسمی اثر و در سه ماهه سوم سال 2023 در دسترس خواهد بود.