تایید حضور Fortnite در هفته المپیک ورزش های الکترونیکی

بازیکنان می توانند این مسابقات را در یک جزیره مجازی که به طور خاص برای بازی های المپیک ایجاد شده است دنبال کنند. المپیک ورزش های الکترونیکی از اول جولای (۲۲ خرداد) به مدت چهار روز برگزار می شود و مسابقات آن در وب سایت رسمی قابل مشاهده است.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار دنیای بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تا کنون، بازی های ویدیویی دیگر برای هفته المپیک تایید شده است. به غیر از فورتنایت، بازی‌های دیگری مانند Gran Turismo 7، Just Dance، Zwift Cycling و شطرنج مجازی نیز در هفته ورزش‌های الکترونیک المپیک به نمایش گذاشته می‌شوند. همچنین طی این رویداد مسابقات مجازی بر پایه تیراندازی با کمان، بیسبال، تکواندو، تنیس و قایق سواری برگزار می شود.

Epic Games حضور Fortnite در هفته ورزش های الکترونیکی المپیک را تایید کرد.

Fortnite یکی از بازی‌های هفته آینده المپیک ورزشی خواهد بود که توسط Epic Games تایید شده است. این رویداد که در سنگاپور برگزار می شود، یک جشنواره چهار روزه است که از مسابقات بازی های ویدیویی و بازی های کلاسیک تشکیل شده است. به عنوان بخشی از این رویداد، بازیکنان Fortnite می توانند وارد مسابقات Fortnite Champion شوند و مهارت های تیراندازی خود را در برابر دیگران به چالش بکشند.

بازی Fortnite از زمان عرضه موفقیت‌های زیادی را تجربه کرده است. اخیرا اپیک گیمز حالت Unreal Editor را برای Fortnite منتشر کرده است که به بازیکنان اجازه می دهد مسابقات خود را ایجاد کنند. در اوایل سال جاری، فورتنایت به پشتیبانی از ویندوز 7 و 8 پایان داد.

بخوانید  به روز رسانی PS5 Big 7.00 شامل پشتیبانی کامل Discord و امکان پخش جریانی بازی های PS5 خواهد بود - گزارش
تحریریه مجله بازی یک گیمر