به روز رسانی PS5 Big 7.00 شامل پشتیبانی کامل Discord و امکان پخش جریانی بازی های PS5 خواهد بود – گزارش

مدت‌هاست که می‌دانستیم سونی به دنبال پیوند بیشتر پلی‌استیشن و دیسکورد بوده است. جیم رایان، رئیس و مدیر عامل سونی، در ماه می 2021 از همکاری با Discord خبر داد و گفت که “تیم های ما در حال حاضر سخت کار می کنند تا Discord را به تجربه اجتماعی و بازی شما در شبکه پلی استیشن متصل کنند.” به گفته رایان، هدف این بود که این دو پلتفرم را با همدیگر “از طریق آسان تر کردن دوستان، گروه ها و جوامع برای معاشرت، سرگرمی و ارتباط آسان تر در حین بازی کردن با هم” به هم نزدیک کند.

همانطور که توسط بازی خودی، بروزرسانی اصلی سیستم عامل در حال حاضر برای 8 مارس 2023 برنامه ریزی شده است و انتظار می رود نسخه بتای عمومی در روزهای آینده برسد. با این حال، نسخه بتا شامل ادغام Discord برای آزمایش نخواهد بود و احتمالاً بر روی توانایی جدید برای استریم بازی‌های PS5 از طریق ابر تمرکز خواهد کرد. استریم بازی PS5 انحصاری برای اعضای PlayStation Plus Premium، گران‌ترین سطح پلی‌استیشن پلاس بازسازی‌شده خواهد بود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

سونی اخیراً به‌روزرسانی 6.50 PS5 را منتشر کرده است که از کنترلر جدید DualSense Edge پشتیبانی می‌کند. DualSense Edge در 26 ژانویه عرضه می‌شود و شبیه کنترلر Elite Xbox است، با دکمه‌های پشتی قابل نقشه‌برداری اسپرت، میله‌های شست قابل تنظیم، قابلیت تنظیم عمق ماشه و موارد دیگر.

بخوانید  صحنه اکشن مضحک 21 دقیقه ای Inside Extraction 2

کاربران پلی‌استیشن در حال حاضر می‌توانند حساب‌های Discord خود را پیوند داده و شناسه PSN خود را در نمایه Discord خود مشاهده کنند، که در هنگام پخش بازی‌های PS4 یا PS5 نیز نمایش داده می‌شود.

دقیقاً مشخص نیست که ادغام Discord در PS5 چگونه کار می کند، اما فرض بر این است که مانند کنسول های Xbox مایکروسافت که یکپارچه سازی کامل Discord را در سپتامبر 2022 برای همه کاربران دریافت کردند، کار خواهد کرد. در Xbox، کاربران می توانند از Discord برای ارتباط صوتی استفاده کنند و حتی مستقیماً از کنسول خود به سرورهای Discord بپیوندند.

بر اساس گزارشی جدید، به‌روزرسانی 7.00 پلی‌استیشن 5، دو ویژگی مهم به‌صورت یکپارچه‌سازی کامل Discord و امکان استریم بازی‌های PS5 از طریق فضای ابری را برای کنسول سونی به ارمغان می‌آورد.