تاریخ اکران و کارگردان فیلم جدید Jurassic World مشخص شد


یونیورسال پیکچرز تاریخ اکران فیلم جدید دنیای ژوراسیک را تایید و اعلام کرد. همچنین کارگردان این فیلم نیز انتخاب می شد.

مقاله مرتبط:

  • نقد و بررسی فیلم Jurassic World Dominion | آمیزه ای از نوستالژی و کلیشه

اوایل این ماه مشخص شد که قسمت جدید فیلم دنیای ژوراسیک در حال ساخت است و اکنون در آخر اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان و تاریخ اکران این فیلم علمی تخیلی مشخص شده است. هالیوود ریپورتر گزارش داده است که دیوید لیچ در حال مذاکره با یونیورسال پیکچرز برای کارگردانی قسمت بعدی دنیای ژوراسیک است. اگرچه لیچ هنوز قراردادی برای کارگردانی این فیلم امضا نکرده است، اما یونیورسال پیکچرز تایید کرده است که دنیای ژوراسیک جدید برای اکران در تاریخ 2 ژوئیه 2025 برنامه ریزی شده است.

دیوید لیچ

دیوید کپ قرار است فیلمنامه فیلم جدید دنیای ژوراسیک را بنویسد. کاپ پیش از این فیلمنامه های پارک ژوراسیک و پارک ژوراسیک: دنیای گمشده را نوشته است که هر دو توسط استیون اسپیلبرگ کارگردانی شده اند. فرانک مارشال کهنه کار هالیوود و سه گانه دنیای ژوراسیک به عنوان تهیه کننده در کنار پاتریک کراولی، یکی دیگر از تهیه کنندگان کهنه کار سریال ژوراسیک بازگشته اند.

علاوه بر این، اسپیلبرگ که دو قسمت اول فیلم پارک ژوراسیک را کارگردانی کرد، به عنوان تهیه کننده اجرایی در فیلم جدید دنیای ژوراسیک از طریق Amblin Entertainment خدمت خواهد کرد. دیوید لیچ او بیشتر به خاطر کارگردانی فیلم‌هایی چون بلوند اتمی، ددپول ۲ و قطار گلوله‌ای شناخته می‌شود و پیش از این فیلم‌های Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw را با همکاری یونیورسال کارگردانی کرده است.

بخوانید  تلاش کلاه حصیری برای یافتن گنج نهایی در اولین تیزر سری لایو اکشن One Piece

لیچ هنوز با همکاری یونیورسال The Fall Guy را با رایان گاسلینگ و امیلی بلانت کارگردانی کرد، این کمدی اکشن در تاریخ 3 می 2024 (14 می 1403) اکران خواهد شد. منابع نزدیک ادعا می کنند که این فیلم با داستانی کاملاً جدید، دوران جدیدی از ژوراسیک را آغاز خواهد کرد. به نظر می رسد این بدان معناست که کریس پرت و برایس دالاس هاوارد، ستارگان سه گانه دنیای ژوراسیک، باز نخواهند گشت.

Giganotosaurus in the Jurassic World: Dominion صحنه پیش درآمد

همچنین، لازم نیست منتظر بازگشت شخصیت‌های اصلی فیلم‌های اصلی پارک ژوراسیک مانند سم نیل، جف گلدبلوم و لورا درن باشید. مجموعه ژوراسیک کار خود را در سال 1993 آغاز کرد و تاکنون 6 فیلم آن بیش از 6 میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی فروخته اند. فیلم Jurrasic Park در واقع اقتباسی از رمان مایکل کرایتون بود. فیلم Jurassic World Dominion جدیدترین فیلم از سری Jurassic است که در سال 2022 اکران شد و توانست بیش از یک میلیارد دلار فروش کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر