به‌روزرسانی 2.1 شگفت‌انگیز Cyberpunk 2077 عناصر گیم‌پلی «جدید و مورد انتظار» را اضافه می‌کند



ساخت دنباله Cyberpunk 2077 در حال حاضر در حال افزایش است، اما CD Projekt Red هنوز با بازی اصلی انجام نشده است. به‌روزرسانی عظیم 2.0 Cyberpunk 2077 را با بازنگری اساسی سیستم‌های گیم‌پلی آن چند ماه پیش احیا کرد و CD Projekt Red در حال آماده‌سازی برای انتشار یک پچ 2.1 است که «عناصر جدید گیم‌پلی مورد انتظار» را به Night City معرفی می‌کند. جزئیات بیشتر در مورد به‌روزرسانی 2.1 Cyberpunk 2077 در تاریخ منتشر خواهد شد کانال Twitch CDPR در ساعت 7 صبح PT / 10 صبح به وقت شرقی در 1 دسامبر.

این یک تعجب است، زیرا CDPR در سپتامبر اعلام کرد که به‌روزرسانی 2.0 آخرین به‌روزرسانی مهم بازی است، زیرا منابع را به دنباله Cyberpunk 2077 منتقل کرد. درخت‌های مهارت و مهارت‌های بازطراحی شده از Phantom Liberty زمانی که به Cyberpunk اضافه شدند، بازی را تغییر دادند. 2077، بنابراین جالب است که ببینیم CDPR قبل از عرضه Cyberpunk 2077: Ultimate Edition در 5 دسامبر، چگونه بر روی این عناصر ساخته می شود.

در حال پخش: بررسی ویدیویی Cyberpunk 2077: Phantom Liberty

سال 2023 سال خوبی برای این سری بود، زیرا CDPR گزارش داد که بیش از 4.3 میلیون نسخه از الحاقیه Phantom Liberty از زمان انتشار آن در 26 سپتامبر فروخته شده است. اخبار بد با این موفقیت‌ها همراه بود، زیرا CDPR شاهد اخراج تقریباً 10 درصد از نیروی کار خود در ماه جولای بود. برای نگاهی شگفت‌انگیز به جنبه انسانی توسعه بازی، حتماً مستند جدید GameSpot را که در پشت صحنه CD Projekt Red منتشر شده است، ببینید.

در حالی که چند ساعت به راه‌اندازی Phantom Liberty باقی مانده است، در اینجا نگاهی جذاب به سازندگان بازی و علاقه‌ای که آن‌ها را واداشت تا Cyberpunk 2077 را پس از راه‌اندازی دشوار آن در سال 2020 انتخاب کنند، می‌بینیم. در دومین ویدیوی GameSpot، کارگردان Liberty Phantom Gabe Amatangelo. دو پایان بازی را تجزیه می کند و گزینه های توسعه پشت آن ها را توضیح می دهد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر