بهترین مینی آرکیدهای ارزان قیمت

بهترین مینی آرکیدهای مقرون به صرفه به خوبی ساخته شده‌اند، شامل بازی‌های کلاسیک می‌شوند و در مواقعی که فعالانه آن‌ها را بازی نمی‌کنید، به عنوان تزیینات عالی خانه عمل می‌کنند. ما همچنین چند کابینت اضافه کرده‌ایم که اگرچه خود به‌عنوان بازی عمل نمی‌کنند، اما مکمل کاملی برای سیستم‌های دیگر شما هستند و این سطح اضافی از سبک را اضافه می‌کنند. آنها کاملاً غیر کاربردی نیز نیستند، زیرا متوجه خواهید شد که آنها یک ویژگی پنهان جالب دارند که در واقع گزینه های بیشتری برای نمایش کل مجموعه مینی آرکید شما در اختیار شما قرار می دهد.

همه این سیستم ها به سادگی “مینی” نیستند. تعداد کمی از آنها واقعاً میکرو هستند و می‌توانند به راحتی روی میز شما بنشینند تا بتوانید از چند دقیقه بازی در زمان استراحت ناهار خود لذت ببرید، و هیچ چیز مانند قرار دادن چندین بازی در کنار هم برای ایجاد آرکید به سبک دیوراما نیست. این که آیا می خواهید اسنک بار کوچک خود را بسازید یا حمام کوچک با نشانگرهایی در سراسر دیوارها به شما بستگی دارد. مطمئناً، این بودجه شما را از بین می‌برد، چه بخواهید با خرید دستگاه‌های مینی آرکید ارزان از افزایش آن جلوگیری کنید، اما زندگی خودتان را دارید.

بنابراین شما می خواهید آرکید خود را در خانه داشته باشید، اما جایی برای قرار دادن آن ندارید. همین چند سال پیش به این معنی بود که… نداشتن بازی بازی. اما آینده اکنون است و تعداد زیادی سیستم آرکید خانگی وجود دارد که می توانند روی پیشخوان، دیوار یا حتی در کف دست شما قرار بگیرند. آنها از کپی های 1:1 بلندگوهای اصلی – به سادگی کوچک شده – تا فاکتورهای فرم جدیدی را شامل می شوند که علیرغم اندازه بسیار کوچکتر، امکان بازی راحت را فراهم می کنند.

بخوانید  نمایش فضای تاریک بازسازی Sherlock Holmes: The Awakened در تریلر جدید

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.