بازیگر Banshees of Inisherin به برد پیت در فیلم فرمول 1 جدید اپل پیوست

کری کندال، ستاره Banshees of Inisherin قرار است در فیلم فرمول 1 جدید اپل با بازی برد پیت بازی کند.

دامسون ادریس و پلی استیشن 5

کری کندال بازیگر نامزد اسکار برای بازی در فیلم The Banshees of Inisherin به فیلم فرمول یک اضافه شد. گفته می شود این فیلم با بودجه هنگفتی ساخته می شود. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از نقش کندن در دست نیست، اما دامسون ادریس، ستاره سریال Snowfall بازیگر دیگری است که به جمع بازیگران فیلم مسابقه ای اضافه شده است. جری بروکهایمرتهیه کننده با تجربه هالیوودی نیز به عنوان تهیه کننده در این فیلم مسابقه ای حضور دارد.

او همچنین در دنیای سینمایی مارول به عنوان صدای جمعه، دستیار صوتی تونی استارک ظاهر شده است، و کارهای آینده او شامل نقش هایی در شنای شبانه، در سرزمین مقدسین و گناهکاران و جنگ ستارگان: خدمه اسکلت است.

برد پیتبازیگری که برای بازی در فیلم روزی روزگاری در هالیوود برنده اسکار شد، قرار است در یک فیلم مسابقه ای به کارگردانی جوزف کوشینسکیکارگردان Top Gun: Maverick به ایفای نقش پرداخته و این فیلم با الهام از مسابقه فرمول 1 که فعلا نامی ندارد از اپل تی وی پلاس پخش خواهد شد. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیونحضور یک بازیگر دیگر در این فیلم مشخص شده است.

این فیلم مسابقه ای در واقع دومین همکاری مشترک اپل استودیو با برد پیت و استودیوی فیلمسازی Plan B Entertainment است. اپل پیش از این حقوق فیلم بدون عنوان با بازی برد پیت و جورج کلونی و کارگردانی جان واتس کارگردان مرد عنکبوتی: بدون راه خانه را خریداری کرده بود. کری کندن علاوه بر فیلم The Banshees of Inisherin، سابقه بازی در آثار دیگری مانند فیلم طلا، فیلم سه بیلبورد بیرون ابینگ، میسوری، فیلم سامری بد، سرزمین رویاها، سریال روما، سریال Better Call Saul و Ray را نیز در کارنامه دارد. سریال دونوان.

بخوانید  دیزنی از حذف چندین عنوان از سرویس های استریم خبر داد

ایرنه کروگر که پیش از این به عنوان فیلمنامه نویس با کوشینسکی در فیلم تاپ گان 2 همکاری داشته و همچنین نگارش فیلمنامه آثار دیگری مانند فیلم دامبو، فیلم Ghost in the Shell و سه قسمت از فیلم Transformers را بر عهده داشته است. فیلمنامه این فیلم مسابقه ای بر عهده دارد در این فیلم برد پیت در نقش یک مسابقه دهنده بازنشسته بازی می کند که از دوران بازنشستگی خارج می شود و باید در کنار یک مسابقه دهنده تازه کار با غول های این ورزش به رقابت بپردازد.

برد پیت، بازیگر فیلم Bullet Train