بن افلک نتفلیکس را خط مونتاژ می نامد

افلک گفت: “من هیچ تفاوتی بین تجاری و کیفیت نمی بینم.” ضرب الاجل). «اگر از رید هستینگز بپرسید [Netflix co-founder and CEO]… مطمئنم خطراتی در آن وجود دارد و مطمئنم که آنها استراتژی فوق العاده ای داشتند، اما من می گفتم چگونه می خواهیم 50 فیلم عالی بسازیم؟! چطور ممکنه؟ یک کمیته به اندازه کافی بزرگ وجود ندارد. کافی نیست – فقط نمی توانید آن را انجام دهید. این چیزی است که مراقبت، فداکاری و کار را می طلبد و در برابر فرآیند خط مونتاژ می ایستد.”

در یک نیویورک تایمز در مقاله ای که جزئیات تشکیل شرکت را شرح می دهد، توضیح داده شده است که دیمون و افلک قصد دارند سود خود را با بازیگران و استعدادهای خارج از دوربین خود تقسیم کنند – چیزی که اکثر سرویس های پخش و استودیوها در حال حاضر ارائه نمی دهند. افلک به نیویورک تایمز گفت که فکر می‌کند فیلمبرداران، تدوین‌گران و طراحان لباس از جمله کسانی هستند که به ساخت فیلم‌ها کمک می‌کنند اما «به‌شدت دستمزد کمتری می‌گیرند».

جری کاردیناله از Redbird Capital، که شریک سرمایه گذاری در شرکت تولید دیمون و افلک است، اضافه کرد که «موج اول پخش در مورد حجم بود. [and] موج دوم در مورد کیفیت است.”

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بن افلک و مت دیمون اوایل این هفته اعلام کردند که قصد دارند یک شرکت تولید مستقل به نام Artists Equity تشکیل دهند. در اجلاس DealBook نیویورک تایمز در نیویورک، افلک گفته است که شرکت جدید این دو مانعی برای نحوه برخورد سرویس‌های استریم با استعدادها است – به ویژه نتفلیکس را “خط مونتاژ” می‌نامد.

بخوانید  گنج خرچنگ دیگر یک پلتفرمر سه بعدی روح مانند است | نقد و بررسی GameSpot

Artists Equity قصد دارد در سال 2023 سه پروژه را با هدف پنج پروژه در سال منتشر کند. تا لحظه نگارش این خبر، هیچ اطلاعاتی در مورد هیچ پروژه یا انتشاری از سوی شرکت سازنده در دست نیست.

تحریریه مجله بازی یک گیمر