سیلوستر استالونه موب درام Tulsa King Greenlit برای فصل 2

در جای دیگری از آیه استالونه، Creed اخیراً از اکران شکرگزاری 2022 به جای آن در 3 مارس 2023 اکران شد. این یک فیلم برجسته راکی ​​است که خود راکی، استالونه، در فیلم حضور نخواهد داشت. این اولین باری است که راکی ​​در این داستان دخالت نمی کند، اما خود استالونه همچنان به عنوان تهیه کننده بنر خود در Balboa Productions فعالیت می کند.

Tulsa King برای فصل 2 در Paramount+ تمدید شد. این تمدید پس از آن صورت می گیرد که سریال در 13 نوامبر در سرویس استریم پخش شد و اولین بار توسط آن گزارش شد ضرب الاجل.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

در فیلم تولسا کینگ، سیلوستر استالونه در نقش دوایت “ژنرال” مانفردی، تبهکار نیویورکی ایفای نقش می کند که وظیفه دارد “خانواده اوباش ایتالیایی خود را در کانزاس سیتی، میسوری و مدرنیزه شده، مستقر کند. [Dwight] با شخصیت‌های غافلگیرکننده و نامطمئن روبرو می‌شود که او را در مسیر نامتعارفش به سمت قدرت دنبال می‌کنند و بار دیگر امپراتوری جنایتکار خود را تأسیس می‌کنند.” این سریال اولین نقش اصلی بازیگر در یک سریال تلویزیونی است.

Tulsa King توسط Taylor Sheridan (Yellowstone) خلق شد. علاوه بر استالونه، در این سریال آندره آ ساویج، مکس کازلا، مارتین استار، دومنیک لومباردوزی، وینسنت پیازا، جی ویل، گرت هدلاند، ای سی پیترسون و دانا دلانی نیز ایفای نقش می‌کنند.

استالونه و شوارتزنگر به طور متناوب در فیلم‌های اکشن دهه‌های 80 و 90 بر باکس آفیس تسلط داشتند. استالونه مترادف با راکی، رمبو، کبرا و تانگو و کش شد. شوارتزنگر همچنین به لطف نقش های اکشن نمادین خود در فیلم های Conan the Barbarian، The Terminator، Commando و Predator به یک نام آشنا تبدیل شده است.

بخوانید  فیلم Peaky Blinders فرنچایز را به پایان نخواهد رساند

در اوایل این ماه، استالونه در مصاحبه‌های متعددی در مورد رقابت طولانی‌مدت خود با آرنولد شوارتزنگر صحبت کرد. استالونه به The Jonathan Ross Show گفت: «ما نمی توانستیم مدتی با هم در یک کهکشان باشیم. آغاز شد) “ما واقعاً از هم متنفر بودیم.”

تحریریه مجله بازی یک گیمر