بسته الحاقی Elden Ring ویژگی Sekiro را به ارث برده است

در بسته الحاقی Elden Ring یک آیتم ارتقاء سطح جدید وجود دارد این موضوع تایید شده است قدرت حمله مشابه Sekiro است.

توسعه Shadow of the Erdtree که مدت ها در انتظار آن بودیم Elden Ring در تابستان 2024 می آید و دنیای جدیدی به نام سرزمین سایه، دشمنان جدید و بیش از 10 رئیس را به ارمغان می آورد. این DLC روی بازی پایه تأثیری نخواهد گذاشت، اما برای دسترسی به آن باید مقدار نسبتاً قابل توجهی از Elden Ring را تجربه کنید.

مهم نیست در چه سطحی وارد Shadow of the Erdtree می شوید، این بسته الحاقی شامل یک آیتم تراز جدید است. هیدتاکا میازاکیکارگردان Elden Ring اخیراً در مصاحبه ای با Famitsu Media گفت: «اگر چیزی مانند Attack Power را در Sekiro: Shadows Die Twice تصور کنید، درک بهتری از آن خواهید داشت. این چیزی شبیه شدت حمله است که مستقل از سطوح فعلی است و فقط در منطقه محصور که الحاق شده است مؤثر خواهد بود.»

قدرت حمله با شکست دادن باس ها و ارائه آنها به Sculptor's Idol افزایش می یابد. این مورد بر میزان آسیب حیاتی تأثیر می گذارد و موقعیت تأثیر می گذارد و مستقل از امتیازات مهارتی به دست آمده یا توانایی های باز شده است.

چرا با وجود تسطیح بازی و مکانیک ارتقاء سلاح، این چنین است آیا حلقه الدن در این بسته الحاقی پیاده سازی شده است؟ هیدتاکا میازاکی توضیح می‌دهد که دلیل این تصمیم، دادن آزادی عمل بیشتر به بازیکن در مواجهه با چالش‌های خاص بود: «(بازیکن می‌گوید) این رئیس خیلی قوی است. “بنابراین من به مناطق دیگر خواهم رفت و پس از قوی تر شدن دوباره آن را به چالش خواهم کشید.” کسانی که به دنبال تجربه چالش برانگیزتری هستند از این تجربه نیز قدردانی خواهند کرد.

بخوانید  نمایش پلنگ سیاه بعدی در تریلر جدید فیلم Black Panther 2

بسته الحاقی Shadow of the Earthtree در تاریخ 1 ژوئیه 1403 (21 ژوئن 2024) با قیمت 40 دلار برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5 و سری ایکس باکس منتشر شد. Xbox Series S و PC منتشر خواهند شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر