بررسی گنجینه های Dragon Quest – همه چیز درباره آن بلینگ

کاوش تدریجی در محیط های وسیع و متنوع و اقلام ارزشمند شما که همیشه در حال رشد است، یک حلقه گیم پلی بسیار لذت بخش را ایجاد می کند. خوشحال کننده است که شاهد رشد و گسترش دفتر مرکزی خود باشید، زیرا رتبه های هیولا شما با استخدام های سطح بالا افزایش می یابد و ویترین شما با برخی از افسانه ترین آیتم های سری Dragon Quest پر می شود. جذابیت بیشتر با فضای گرم و دعوت‌کننده‌ای که در کل فرنچایز Dragon Quest را در بر می‌گیرد، از جمله محلی‌سازی پر از دیالوگ‌های جذاب و جناس‌های خوشمزه‌ای که ارزش ناله کردن دارد، بیشتر می‌شود. بازی Dragon Quest Treasures به سادگی لذت بخش است.

شرحی ارائه نشده است

غنیمت. کلمات کمی در بازی چنین قدرتی دارند. وعده غارت بیمار یک آهنگ آژیر است که باعث شده بسیاری از بازیکنان چالش های جسورانه ای را انجام دهند و در اهداف خود تجدید نظر کنند … و همچنین قضاوت های فوق العاده ضعیف و حتی کیف پول واقعی خود را باز کنند. بسیاری از بازی ها، صرف نظر از دوره و پلتفرم، اساساً در مورد رضایت از گرفتن غارت هستند، اما تعداد کمی آن را اعتراف می کنند. Dragon Quest Treasures بازی نادری است که قاطعانه بیان می کند که جمع آوری گنجینه ای از غارت های افسانه ای کار مهمی است – و اگر بتوانید برخی از گیم پلی و ضعف های فنی آن را تحمل کنید، می توانید رضایت از داشتن یک اسکروج مک داک را نیز تجربه کنید. طاق طلا (اما نه تجربه شنا در آن).

متاسفانه، یکی از عناصر بازی تمام تلاش خود را می کند تا حال و هوا را خراب کند. مبارزه به راحتی بدترین بخش Dragon Quest Treasures است و بخشی اجتناب ناپذیر از اکتشاف و پیشرفت است. شما و هیولاهای تحت کنترل CPU شما همگی در نبردهایی شرکت می کنید که در زمان واقعی روی نقشه جهان رخ می دهند. اریک و میا به خنجرهای اژدها خود مسلح هستند که فقط یک زنجیره ترکیبی حمله اولیه را ارائه می دهند. اگرچه آنها یک استخر MP دارند، اما جادوی آنها فقط برای درمان خود استفاده می شود. در عوض، حملات ویژه به شکل یک تیرکمان دوربرد انجام می شود که می توانید مهمات (به شکل گلوله) را درون آن قرار دهید و شلیک کنید. گلوله ها تنها راه دسترسی به اشکال مختلف آسیب عنصری هستند و تلاش برای یافتن سنگی که به نقطه ضعف دشمن برخورد می کند، از طریق منوی گلوله کار کنید. بدتر از آن، شما هیولاهای خود را با گلوله‌های مخصوص شفا می‌دهید. تلاش برای هدف قرار دادن انبوه سنگ به سمت هیولاهای دائماً در حال حرکت خود در اواسط نبرد برای بهبود آنها یا افزایش دفاع آنها، شما را مشتاق یک سیستم مهارت سنتی اکشن/RPG می کند.

گالری

هیولاهای شما به میل خود عمل می کنند و شما فقط می توانید دستورات اولیه «حمله» و «عقب نشینی» را صادر کنید، که به نظر نمی رسد همیشه در نظر گرفته شوند. هوش مصنوعی آنها به طور کلی مناسب است، اما زمانی که شکست می خورد بسیار خسته کننده می شود – یک نقص بزرگ فقدان یک سیستم قفل برای وادار کردن همه برای هدف قرار دادن یک دشمن مشکل خاص است. با این حال، مشکل بزرگ این است که تماشای هیولاهای شما در حال چرخش، شکستن، تکان خوردن، و طلسم ها نشان می دهد که توانایی های رزمی شما چقدر محدود و خسته کننده است. به طور مداوم احساس می شود که دوستان CPU شما بسیار بیشتر از شما در هنگام دعوا سرگرم می شوند و این احساس ضعف هرگز کاملاً از بین نمی رود. حتی با وجود مهارت ویژه “Wild Side” که سرعت، آسیب و میزان بحرانی شما را افزایش می دهد، استفاده از آن به اندازه حملات ویژه سینمایی “Unleash the Dragon” هیولاهای شما جالب و موثر نیست.

اریک و میا در مضیقه هستند، زیرا آنها فاقد حس ششم برای یافتن گنجینه هایی هستند که دراکونیان بومی دارند. خوشبختانه، آنها می توانند از مردم محلی برای کمک تماس بگیرند. همانطور که باند شکارچیان گنج آنها بزرگ می شود، هیولاهایی که با آنها روبرو می شوند درخواست عضویت می کنند و می توانند به عنوان اعضای حزب NPC جذب شوند. هیولاهای شما بسیار مهم هستند: آنها در کنار شما در نبرد می جنگند، به شما کمک می کنند تا با استفاده از مهارت های خاص “قوی” در محیط حرکت کنید (مانند شناور کردن، جهش بالا، و نقب زدن در زیر زمین) و مهمتر از همه، می توانند به شما کمک کنند تا هوشیار باشید. از گنج Erik/Mia استفاده محدودی از قطب نما برای یافتن مکان تقریبی گنج در سطح بالا دارند، اما وقتی واقعاً به جایزه نزدیک می‌شوید، هیولاها می‌توانند “دیدهای گنج” را از مکان دقیق به شما ارائه دهند. (با این حال، دید هیولاها کاملاً شبیه انسان ها نیست، بنابراین چیزها هنوز هم می توانند نسبتاً عجیب به نظر برسند – به عنوان مثال، به نظر می رسد که در دیدن یک هیولا با دستی گل آلود، در حالی که زندگی می کنید، یک فیلم بی رنگ روی آن پاشیده می شود. زره فقط می تواند از طریق دریچه های روی کلاه خود ببیند.) آنها همچنین می توانند مکان دقیق گنجینه های سطح متوسط ​​را در حالی که شما در حال راه رفتن هستید بیابند – اگرچه، از آنجایی که توانایی حمل گنج محدود است، می توانید از صندوق های نقره ای صرف نظر کنید. از طلا به طور کلی با ارزش بالاتر. بعداً در بازی، همچنین باید از گروه های رقیب که در میانه اکتشاف حمله می کنند تا دارایی های شما را که به سختی به دست آورده اید، دفع کنید.

دراکونیا نیز قلمرو کوچکی نیست. مناطقی که می‌توانید به آن‌ها سفر کنید به‌طور شگفت‌انگیزی بزرگ و پر از ویژگی‌های جغرافیایی متمایز هستند – و فقط شامل چند نقطه ارزشمند سفر سریع قابل بازگشایی در قالب ایستگاه‌های قطار است. گنجینه هایی که هر بار که از یک منطقه بازدید می کنید ظاهر می شوند تصادفی هستند و شما را تشویق می کنند که هم از قلمروی که به خوبی قدم زده شده بازدید کنید و هم به مکان های جدید سفر کنید. با توجه به اینکه هم ظرفیت حمل غارت شما محدود است و هم دشمنان سطح بالا توانایی شما را برای کاوش محدود می کنند، معمولا چندین تلاش لازم است تا بتوانید کل منطقه را به طور کامل بررسی کنید. اندازه این مناطق چشمگیر است و بازی در اکثر مواقع با سرعت 30 فریم در ثانیه اجرا می شود، اما این هزینه دارد: هندسه محیط ها بسیار ساده به نظر می رسد و بافت ها به وضوح پیکسلی و گل آلود هستند.

برخلاف سری اصلی Dragon Quest که مبتنی بر نوبت و منو محور هستند، Dragon Quest Treasures یک بازی اکشن RPG است. با بازی به عنوان اریک یا میا (که از نظر عملکردی یکسان هستند)، یکی از بسیاری از جزایر بزرگ در جهان باز را کاوش می‌کنید، دشمنان را شکست می‌دهید، ماموریت‌ها را کامل می‌کنید، مواد جمع‌آوری می‌کنید و مهمتر از همه، صندوق‌های نقره و طلا را کشف می‌کنید. طلا. . هرچه گنج بیشتری پیدا کنند، شهرت بیشتری به دست می آورند – و پایگاه آنها، که در ابتدا یک ایستگاه قطار جادویی فرسوده بود، به یک مقر فرماندهی فوق العاده شیک تبدیل می شود. همچنین عناصر بیشتری از گیم پلی را باز می کند، و همچنین سرنخ هایی را از مکان Dragonstones آشکار می کند. در حالی که می‌توانید بازی را آزادانه با سرعت خود کاوش کنید، برخی از قسمت‌ها بر اساس میزان غنیمتی که انباشته کرده‌اید مسدود می‌شوند.

این نشان دهنده قدرت دیگر عناصر Dragon Quest Treasures است، اگرچه مبارزه اغلب رضایت بخش نیست، بازی همچنان می تواند شما را مشتاقانه برای کاوش و جستجوی گنج نگه دارد. اتمسفر ماجراجویانه با چشمان روشن و حلقه‌ی اصلی گیم‌پلی پرارزش تا حد زیادی بازی را به نتیجه می‌رساند. ممکن است غنی‌ترین بازی موجود نباشد، اما در طول مدت اجرایش، Dragon Quest Treasures کار بسیار خوبی را انجام می‌دهد و باعث می‌شود شما احساس کنید که یک پادشاه راهزن هستید.

Dragon Quest Treasures داستان اریک و میا جوان را روایت می کند که اولین بار در Dragon Quest XI معرفی شدند. این زوج که پس از پذیرفته شدن توسط وایکینگ‌های غارتگر و مهمان‌پذیر ناراضی هستند، تصمیم می‌گیرند از کشتی فرار کنند و خودشان بیرون بروند تا به شکارچیان گنج تبدیل شوند. در طول راه، آن‌ها دو موجود بالدار عجیب را آزاد می‌کنند و به خنجرهای اژدها برخورد می‌کنند، سلاح‌های مسحور شده‌ای که آنها را به قلمرو دراکونیا می‌برد، جایی که گنج‌یابی راهی برای زندگی است. جایی در این جزایر شناور، مصنوعات افسانه‌ای دراگون استون قرار دارند، و اریک و میا قصد دارند همه آن‌ها را جمع آوری کنند، همراه با تعداد بی‌معنی آثار اسطوره‌ای که منتظر کشف شدن هستند.

شرحی ارائه نشده است

گالری

بخوانید  استیم به رشد خود ادامه می دهد و بار دیگر رکوردهای کاربران را می شکند