بازیکنان Destiny 2 به فرمانده زاوالا لنس ردیک در بازی احترام می گذارند

از زمان ایفای نقش زاوالا، ردیک حتی تا حدودی در بازی‌ها به یک فرد معمولی تبدیل شده بود، و در نقش شارون در John Wick Hex و بیشتر در Horizon: Zero Dawn و Forbidden West ظاهر شد.

از دست دادن ناگهانی بازیگر لنس ردیک امروز کلمات بی‌شماری را در شوک به جا گذاشته است، اما در حال حاضر مراسم یادبود به صورت آنلاین برگزار می‌شود. مدت کوتاهی پس از انتشار خبر درگذشت ردیک، بازیکنان Destiny 2 به مرکز بازی هجوم آوردند، جایی که شخصیتی که او در دهه گذشته صداپیشگی کرده بود هنوز ایستاده است و یاد و خاطره او و کارش را گرامی می دارد.

اگر امروز وارد برج شوید، به احتمال زیاد بازیکنانی را خواهید دید که در اطراف زاوالا جمع می شوند، زانو زده و حرکت می کنند تا به فرمانده سقوط کرده خود ادای احترام کنند. بسیاری از اعضای جامعه، از جمله کارکنان Bungie، ادای احترام و ادای احترام خود را به Reddick به صورت آنلاین به اشتراک گذاشتند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

خارج از Destiny، ردیک به عنوان یک طرفدار نسبتاً بزرگ بازی نیز شناخته می‌شد، کسی که فعالانه بازی می‌کرد و با جامعه خود درگیر بود، حتی زمانی که به صراحت برای آن تلاش نمی‌کرد. در طول سال‌ها، ردیک ویدیوهای زیادی را در توییتر آپلود کرده است تا به درخواست‌های طرفداران پاسخ دهد و حتی برای سرگرمی خطوطی را برای طرفداران با صدای زاوالا خوانده است که باعث شهرت عالی در جامعه Destiny 2 شده است.

بخوانید  Cities Skylines II Challenge | Ways to Play

ردیک با نمایش هایی مانند The Wire و Fringe در تلویزیون موج زد و شاید اخیراً برای نقش مکملش در نقش Charon در سریال John Wick شناخته شده است. در دنیای بازی، او همچنین نقش فرمانده زاوالا، رهبر سرسخت آخرین شهر و نگهبانان آن در Destiny را بازی کرد. در طول سال‌ها، زاوالا از یک فرمانده به یک عنصر اصلی در بازی تبدیل شده است، یک شخصیت مورد علاقه طرفداران، و برای خیلی‌ها شبیه به یک شخصیت پدری، تا حد زیادی به لطف بازی باورنکردنی ردیک، که شخصیت را به یاد ماندنی دید. فراز و نشیب های شخصی اوایل امروز، بانجی بیانیه‌ای در مورد درگذشت ردیک منتشر کرد و نوشت که او “یک حضور نمادین روی صفحه نمایش” و همچنین فردی بود که “محبتی را که اطرافیانش را تحت تاثیر قرار می‌داد، منتشر کرد.”