اطلاعات بیشتر درباره Suicide Squad: Kill The Justice League | اخبار گیم اسپات

هیئت رده‌بندی استرالیا امتیاز R18+ را به استارفیلد داده است، به این معنی که بازی حاوی محتوایی است که برای بازیکنان «تأثیر بالایی دارد». صفحه رتبه‌بندی بیان می‌کند که رتبه‌بندی R18+ Starfield عمدتاً از توصیف او در مورد «مصرف مواد مخدر» نامشخص ناشی می‌شود.

این بازی در یک نمایش فوریه State of Play برای پلی استیشن همراه با نسخه نمایشی گیم پلی توسعه یافته به نمایش درآمد. برخی از مردم رویکرد سرویس زنده را دوست نداشتند، اما همانطور که گزارش تاخیر اولیه نشان داد، Rocksteady ظاهرا برنامه های خود را تغییر نخواهد داد. اعتقاد بر این است که تاخیر گزارش شده به این دلیل است که Rocksteady زمان بیشتری برای بررسی بازی و آماده کردن آن برای عرضه دارد.

هفته گذشته گزارش شد که بازی Suicide Squad: Kill the Justice League به تعویق افتاده است. همراه با این خبر، طرفداران امیدوار بودند که توسعه دهنده Rocksteady عناصر سرویس زنده بازی را حذف کند.

یکی دیگر از بازی‌هایی که برای عرضه آماده می‌شود، Starfield است که قرار است در ماه سپتامبر بر روی Xbox یا PC نزدیک شما عرضه شود. یک گام بزرگ در آماده سازی برای فروش به توده ها، گرفتن رتبه است و این هفته RPG علمی تخیلی فضایی بلندپروازانه رتبه ای را در استرالیا دریافت کرد و این جای تعجب است.

اما متأسفانه Starfield و Suicide Squad هر دو بازی غیرقابل بازی در حال حاضر هستند. با این حال، Diablo 4 قابل بازی است زیرا در حال حاضر میزبان اولین دوره از دو دوره بتا است. بتای دسترسی زودهنگام این آخر هفته از 17 مارس تا 19 مارس اجرا می‌شود و برای کسانی که بازی را پیش‌سفارش کرده‌اند یا ساندویچ مرغ واجد شرایط را از KFC سفارش داده‌اند، نسخه بتای دعوتی است. آخر هفته دوم، از 24 مارس تا 26 مارس، برای هر کسی که یک پلتفرم پشتیبانی می‌کند باز خواهد بود و احتمالاً وقتی بازیکنان بیشتری آن را امتحان می‌کنند، صف‌هایی خواهند دید. نسخه بتا تنها یک تست بازی نیست، زیرا در صورت رسیدن به سطح مشخصی می توانید در بازی نهایی پاداش های اضافی دریافت کنید.

بخوانید  فیلم ماموریت جدید: غیرممکن - قسمت اول Dead Reckoning که تعقیب و گریز ماشینی هیجان انگیز رم را نشان می دهد

برای استارفیلد، همانطور که در تجزیه رتبه‌بندی روی صفحه مشاهده می‌کنید، سایر بردارهای محتوا نشان دادند که استارفیلد جایزه «تأثیر متوسط» را برای «مضامین»، برچسب «تأثیر بالا» برای خشونت و دیگری «تاثیر متوسط» برای زبان دریافت کرد. . برای برهنگی، استارفیلد رتبه “تاثیر بسیار ملایم” و “هیچ” را برای رابطه جنسی دریافت کرد. در توضیح یادداشت، اما هیچ جزئیاتی ارائه نشده است.

امتیاز R18+ با توجه به بازی‌های قبلی Bethesda، مانند Skyrim و Fallout 76 که امتیاز پایین‌تری MA15+ را دریافت کردند، قابل توجه است.

برای هر دو مجموعه تاریخ، بتا از ساعت 9 صبح به وقت PT / ظهر ET آغاز می شود و تا تاریخ پایان در ظهر PT / 3 بعد از ظهر به وقت شرقی ادامه می یابد.

در میان همه ناشناخته ها، شرایر گفت یک چیز وجود دارد که به نظر واضح می رسد و آن این است که چگونه “بازی پایه تغییر نمی کند.” این ظاهرا به این موضوع مربوط می شود که چگونه Kill the Justice League یک بازی آنلاین زنده است که نیاز به اتصال دائمی به اینترنت، حتی برای حالت تک نفره آن دارد.

روزنامه نگار جیسون شرایر با انتشار پستی در توییتر، اطلاعات جدیدی در مورد گزارش قبلی خود از تاخیر احتمالی بازی ارائه کرد. او گفت که Rocksteady برای اعلام رسمی تاخیر ظاهر نشد، احتمالاً به این دلیل که تاریخ جدیدی انتخاب نشده بود. شرایر گفت که هفته ها پیش به کارکنان گفته شد که Kill the Justice League به اواخر سال 2023 منتقل خواهد شد، اما هنوز این احتمال وجود دارد که بازی به سال 2024 منتقل شود.

بخوانید  انتشار اولین تریلر فیلم Shazam 2