لنس ردیک بازیگر جان ویک در سن 60 سالگی درگذشت


با خبر شدیم که لنس ردیک، بازیگر سریال و سری فیلم های جان ویک وایر در 60 سالگی درگذشت.

در آخر اخبار سینما و تلویزیونما فهمیدیم که لنس ردیک درگذشت. در ابتدا TMZ گزارش داد که لنس ردیک در 60 سالگی درگذشت و بعداً Variety این خبر را تایید کرد و اضافه کرد که علت مرگ او طبیعی بوده است. با این حال هنوز علت دقیق مرگ وی اعلام نشده است. ردیک در اواسط تور مطبوعاتی جان ویک 4 بود، جایی که او نقش شارون را در فرنچایز جان ویک بازی کرد.

با این حال، TMZ می گوید لنس ردیک در اولین نمایش جان ویک 4 در نیویورک شرکت نکرد و به دلایلی نامشخص سلفی از خود با سگ هایش را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد. لنس ردیک در این سال ها بیشتر به خاطر بازی در سریال های جان ویک و سریال The Wire شناخته می شود و علاوه بر این در آثار دیگری مانند سریال Fringe، سریال Bosch، سریال Oz، The Lost و سری مقیم. سریال شیطانی در دنیای تلویزیون.

در دنیای سینما، ردیک در آثاری مانند Oldboy، The Guest، Little Woods، Angel Has Fallen و Godzilla vs. کونگ هم نقش داشت. شهرت ردیک تنها به بازی در فیلم‌ها و آثار تلویزیونی خلاصه نمی‌شود و او در بازی‌های ویدیویی مانند Destiny، Destiny 2، Quantum Break، Horizon Zero Dawn، Horizon Forbidden West و Payday 2 نقش‌هایی داشته است.

ردیک اخیراً در نقش زئوس در پرسی جکسون و المپیان بازی کرد، برای بازی در نقش شارون در بالرین بازگشت و همچنین در فیلم White Men Can’t Jump دیده خواهد شد. او اخیرا در فیلم Hellboy: Web of Wyrd نیز نقش پسر جهنمی را بازی کرده است.

بخوانید  اولین واکنش های فیلم Super Mario Bros.