بازی پازلی اسپین آف Super Meat Boy Dr. Fetus’ Mean Meat Machine اعلام شد



Thunderful، Headup و Team Meat اعلام کرده اند Dr. Fetus’ Mean Meat Machine، یک بازی اسپین آف که در دنیای Super Meat Boy اتفاق می افتد. این بازی در سال 2023 برای PC، PS4، PS5، Nintendo Switch، Xbox One و Xbox Series X|S عرضه خواهد شد.

Dr. Fetus’ Mean Meat Machine یک بازی پازل مانند Puyo Puyo و Tetris است که شامل تله هایی مانند اره برقی، موشک و سایر خطرات مرگبار در غوغای دکتر جنین است. دارای سطوح آشنا از مکان‌های Super Meat Boy و Super Meat Boy Forever، و همچنین بیش از 100 سطح دست‌ساز برای بازیکنان است که می‌توانند در آن بازی کنند و ضرب و شتم کنند.

رویدادهای Dr. Fetus’s Mean Meat Machine درست بعد از Super Meat Boy Forever رخ می دهد. او یک نمونه DNA از Meat Boy جمع آوری کرد و می خواهد از آنها کلون بسازد، اما از آنجایی که نمونه کامل نیست، کلون ها کمتر از ایده آل هستند. دکتر جنین از طریق سطوح و تله‌های خود، کلون‌های معیوب Meat Boy را تا زمانی که کلون کامل را پیدا کند، از بین می‌برد.

رئیس توسعه مارک هدآپ توضیح داد: “ما یک رابطه فوق العاده با تیم میت برای بیش از یک دهه داشتیم و لذت بردن از آن به سطح بعدی و همکاری با آنها برای ایجاد ماشین گوشت متوسط ​​دکتر جنین بسیار لذت بخش بود.” آلدروپ در یک بیانیه مطبوعاتی کار با هم به ما این امکان را داد تا ماهیت هاردکور Meat Boy را به تصویر بکشیم و آن را به یک ژانر کاملاً جدید ببریم تا یک عنوان پازلی بی نظیر بسازیم.

بخوانید  Dragon's Dogma 2 - How To Revive Pawns And NPCs

Super Meat Boy و Super Meat Boy Forever پلتفرم‌های هاردکور بودند، بنابراین Mean Meat Machine دکتر Fetus با ژانر کاملا متفاوتی برخورد می‌کند. در بررسی Super Meat Boy Forever از GameSpot، گفتیم، “این کار شما را می سازد و فشار می دهد تا زمانی که همه دکمه ها را به طور کامل فشار دهید. شما فقط به بازی کردن، تلاش و مردن ادامه می دهید تا زمانی که به اندازه کافی دست یابید. و زمانی که در نهایت کارتان تمام شد، اگر واقعاً همه چیز را قرار دهید. اگر وارد بازی شوید، حتی ممکن است کمی احساس سنگسار کنید.”

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.